Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.02.2019 08:42. Дата останього редагування моніторингу 26.02.2019 11:21

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-02-21-000001  
ID 595b1d39ad4641a283ab40a1befd0690  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
21.02.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 21.02.2019 15:24  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Міським комунальним підприємством «Нептун» (далі – Замовник) оприлюднено тендерну документацію без реквізитів рішення тендерного комітету про її затвердження, чим недотримано вимоги статті 22 Закону. Також, в пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, вимоги встановленні статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно із частиною третьою статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається учасниками в довільній формі. При цьому, у Додатку 3 тендерної документації Замовника не міститься вимога щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону. Крім цього, у Додатку №5 тендерної документації зазначений інший обсяг поставки товару – 170 000 куб. м., в той час, як в оголошенні і в пункті 4.3 Розділу «Загальні положення» тендерної документації - 74 000 куб. м., чим не дотримано вимоги статті 22 Закону. Також, встановлено невідповідність інформації, оприлюдненої в оголошенні з інформацією, викладеною у тендерній документації, а саме: у тендерній документації зазначене місце поставки товару в м. Чернівці – вул. Турецька, 34, в той час, як в оголошенні – вул. Пилипа Орлика, 1В, а Замовник знаходиться за адресою – пр-т Незалежності, 125Б, м. Чернівці.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 21.02.2019 15:24  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Порушення усунені. Виправлену тендерну документацію завантажено до ЦБД  
Дата редагування  
Дата створення 22.02.2019 11:25  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис -  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено  
Дата створення 26.02.2019 11:09  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.02.2019 № 12 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 лютого 2019 року №12 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2019-02-18-000708-b від 18.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 20.02.2019 00:00  
Дата публікації 21.02.2019 09:31  
Дата створення 21.02.2019 09:31  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
innamoshuk@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 21.02.2019 09:31 - 16.03.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 21.02.2019 15:24 - 08.03.2019 00:00