Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.02.2019 08:42. Дата последнего редактирования мониторинга 26.02.2019 11:21

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-02-21-000001  
ID 595b1d39ad4641a283ab40a1befd0690  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
21.02.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения ,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 21.02.2019 15:24  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Міським комунальним підприємством «Нептун» (далі – Замовник) оприлюднено тендерну документацію без реквізитів рішення тендерного комітету про її затвердження, чим недотримано вимоги статті 22 Закону. Також, в пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, вимоги встановленні статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно із частиною третьою статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається учасниками в довільній формі. При цьому, у Додатку 3 тендерної документації Замовника не міститься вимога щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону. Крім цього, у Додатку №5 тендерної документації зазначений інший обсяг поставки товару – 170 000 куб. м., в той час, як в оголошенні і в пункті 4.3 Розділу «Загальні положення» тендерної документації - 74 000 куб. м., чим не дотримано вимоги статті 22 Закону. Також, встановлено невідповідність інформації, оприлюдненої в оголошенні з інформацією, викладеною у тендерній документації, а саме: у тендерній документації зазначене місце поставки товару в м. Чернівці – вул. Турецька, 34, в той час, як в оголошенні – вул. Пилипа Орлика, 1В, а Замовник знаходиться за адресою – пр-т Незалежності, 125Б, м. Чернівці.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 21.02.2019 15:24  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Порушення усунені. Виправлену тендерну документацію завантажено до ЦБД  
Дата редактирования  
Дата создания 22.02.2019 11:25  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание -  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да; : Да  
Дата создания 26.02.2019 11:09  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.02.2019 № 12 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 лютого 2019 року №12 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2019-02-18-000708-b від 18.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР  
Дата решения о начале мониторинга 20.02.2019 00:00  
Дата публикации 21.02.2019 09:31  
Дата создания 21.02.2019 09:31  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913650  
Адрес компании Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
innamoshuk@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.02.2019 09:31 - 16.03.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 21.02.2019 15:24 - 08.03.2019 00:00