Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.01.2019 15:02. Дата останніх змін - 14.03.2019 15:58

Послуги з охорони, монтажу і установки охоронної сигналізації -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-31-000675-c  
ID 6e093edc56914073a06b2398895b510f  
Очікувана вартість закупівлі
353`705.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП Київводфонд  
Очікувана вартість закупівлі 353`705.40 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 353.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
31.01.19
Період уточнень
до 06.02.19
Період оскаржень
до 12.02.19
Подання пропозицій
до 16.02.19
Аукціон
18.02.19
Кваліфікація переможця
з 18.02.19
Пропозиції розглянуті
з 25.02.19
Завершена
14.03.19
06.02.2019, 10:34
Уточнення
Загальне запитання щодо оголошення
Для підтвердження права на озброєну охорону підійдуть дозволи на зброю на працівників?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.02.2019, 15:09)
Шановний учаснику!
Так, підійдуть
06.02.2019, 10:36
Щодо сертифікату відповідності, який підтверджує якість надання послуг з технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві.
Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали.
В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби.
Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію:
(http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv)
«В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45.
Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель.
Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.02.2019, 15:08)
Шановний учаснику!
В тендерній документації замовник послуг просить надати сертифікат відповідності не конкретного органу по сертифікації, а будь-якого органу, який акредитований національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
Крім того, у відповідності до абзацу третього пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаний аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
ДСТУ EN 50518-1:2014 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень. Частина 1. Вимоги до розташування та конструкцій, зокрема передбачені вимоги до конструкції де повинен бути розташований пункт централізованого спостереження і унеможливлювати доступ до приміщення сторонніх осіб, створюючи захист від зовнішніх та внутрішніх загроз, а саме:
п. 5.1.2. Вимоги до конструкції для протидії фізичному зламу;
п. 5.1.3. Вимоги до конструкції для протидії кульовому ураженню;
п. 5.1.4. Вимоги до конструкції для протидії вогню;
п. 6.2. Вимоги до систем сигналізації від загрози зовнішнього нападу;
п. 6.8. Вимоги до систем спостереження за безпекою персоналу;
п. 6.10. Вимоги до систем теле(відео) спостереження.
Виконання, як зазначених вище, так і інших вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути підтверджено документально. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами, є наявність у нього не лише ліцензії на провадження охоронної діяльності, а й сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
06.02.2019, 10:37
Уточнення
Загальне запитання щодо оголошення
Яка кількість трудових має бути подана на підвтердження наявності працівиків?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.02.2019, 15:15)
Шановний учаснику!
Замовник не вимагає трудові книжки для підтвердження наявності працівників. Тендерною документацією визначені наступні вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
10. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
10.1 Довідка у довільній формі або у вигляді таблиці відповідно до наведеної нижче форми, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
№ з/п Посада П.І.П. Освіта і спеціальність
1
2

10.2. Копія або оригінал дозволу, що підтверджує права та повноваження працівників, зазначених у довідці згідно п. 10.1., на озброєну охорону.
10.3. Довідка у довільній формі про трудові або цивільно-правові відносини Учасника з працівниками, зазначеними у таблиці згідно з пунктом 10.1.