Процедура закупівлі оголошена 24.01.2019 19:13. Дата останніх змін - 21.05.2019 15:22
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград на ділянці км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-01-24-002459-a | |
| ID | 33aa1fb721534fd2b8182f61cc2c4061 |
Очікувана вартість закупівлі
1`878`500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Служба автомобільних доріг у Харківській області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`878`500`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 100`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 37`500`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
24.01.19
Період уточнень
до 15.02.19
Період оскаржень
до 21.02.19
Подання пропозицій
до 25.02.19
Прекваліфікація
з 15.03.2019
Оскарження прекваліфікації
до 03.04.2019
Аукціон
03.05.19
Кваліфікація переможця
з 03.05.19
Пропозиції розглянуті
06.05.19
Завершена
21.05.19
05.02.2019, 14:16. ID: UA-2019-01-24-002459-a.a1
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні умови в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Відповідно до ч. 3 додатку №1 до тендерної документації, під аналогічним договором по ІІ етапу необхідно розуміти договір (ри) з поточного, капітального ремонтів, реконструкції, будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу, включаючи основні види робіт згідно з технічним завданням.
Такі умови тендерної документації грубо порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки Замовник необґрунтовано звузив поняття аналогічного договору виконанням робіт/наданням послуг на автомобільних дорогах загального користування в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу, що є порушенням ст. 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи, що ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг технологічно суттєво не відрізняється в різних країнах, Замовник не має права таким чином обмежувати досвід виконання аналогічного договору та звужувати конкуренцію.
З аналізу аналогічних процедур закупівель Замовника, що проводились у 2017 та 2018 роках, видно, що обмеження досвіду виконання аналогічного договору лише країнами Європейського Союзу та України тендерні документації не містили, участь у процедурах закупівель приймали також нерезиденти, однак за цією процедурою Замовник чомусь вирішив ввести такі обмеження, які не мають під собою жодних справедливих обґрунтувань.
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково, надаємо Вам для розгляду лист Укравтодору від 08.11.2017 р. № 2735/1/101-11-2, яким розширено перелік країн, де потенційні учасники можуть мати досвід виконання аналогічних договорів.
У разі невнесення Замовником змін у тендерну документацію будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України на дискримінаційні умови тендерної документації.
Такі умови тендерної документації грубо порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки Замовник необґрунтовано звузив поняття аналогічного договору виконанням робіт/наданням послуг на автомобільних дорогах загального користування в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу, що є порушенням ст. 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи, що ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг технологічно суттєво не відрізняється в різних країнах, Замовник не має права таким чином обмежувати досвід виконання аналогічного договору та звужувати конкуренцію.
З аналізу аналогічних процедур закупівель Замовника, що проводились у 2017 та 2018 роках, видно, що обмеження досвіду виконання аналогічного договору лише країнами Європейського Союзу та України тендерні документації не містили, участь у процедурах закупівель приймали також нерезиденти, однак за цією процедурою Замовник чомусь вирішив ввести такі обмеження, які не мають під собою жодних справедливих обґрунтувань.
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково, надаємо Вам для розгляду лист Укравтодору від 08.11.2017 р. № 2735/1/101-11-2, яким розширено перелік країн, де потенційні учасники можуть мати досвід виконання аналогічних договорів.
У разі невнесення Замовником змін у тендерну документацію будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України на дискримінаційні умови тендерної документації.
Дана вимога, яка оприлюднена 05.02.2019р. об 14:16:42, не враховує останніх змін до тендерної документації, які включають дане питання (зміни оприлюднені 05.02.2019р. об 14:02:45). Тому вимогу залишаємо не задоволеною.
Відповідь замовника: 05.02.2019 14:53
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
14.02.2019, 17:43. ID: UA-2019-01-24-002459-a.b2
Вимога (Скарга)
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
дискримінаційні умови
По-перше, щодо обсягів виконаних робіт у п.3 Додатку № 2 вимогу задоволено, про що внесені зміни у Додаток № 2 тендерної документації.
По-друге, щодо абз.3 п.2 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" надаємо наступну відповідь:
"Посилання заявника на загальні правила щодо обчислення строків, встановлені Цивільним кодексом України та Кодексом законів про працю України щодо доповнення абзацу 3 п. 2 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» технічної документації після слів «повідомлення про намір укласти договір» словами «(якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то днем закінчення строку є перший за ним робочий день.)», не можуть бути прийняти до уваги виходячи з наступного.
В даному випадку, при розгляді спірних правовідносин підлягає застосуванню спеціальна норма щодо встановлення строків, а саме абз. 2 ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державні закупівлі».
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права. Колізія норм права вирішується шляхом вибору того нормативного акта, який має бути застосований до конкретного випадку (юридичного факту).
При розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом.
Розв’язання колізій кодексів з іншими законами здійснюється шляхом застосування правил подолання темпоральних (пріоритет норми акта, що був прийнятий пізніше) та змістовних (пріоритет спеціальної норми) колізій норм права.
У технічної документації вказано, що переможець повинен надати замовнику документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 5 робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Отже, відповідно до закону перенесення строку не відбувається, тому учасник повинен вчинити необхідну дію до 24:00 останнього дня її вчинення. "
По-друге, щодо абз.3 п.2 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" надаємо наступну відповідь:
"Посилання заявника на загальні правила щодо обчислення строків, встановлені Цивільним кодексом України та Кодексом законів про працю України щодо доповнення абзацу 3 п. 2 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» технічної документації після слів «повідомлення про намір укласти договір» словами «(якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то днем закінчення строку є перший за ним робочий день.)», не можуть бути прийняти до уваги виходячи з наступного.
В даному випадку, при розгляді спірних правовідносин підлягає застосуванню спеціальна норма щодо встановлення строків, а саме абз. 2 ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державні закупівлі».
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права. Колізія норм права вирішується шляхом вибору того нормативного акта, який має бути застосований до конкретного випадку (юридичного факту).
При розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом.
Розв’язання колізій кодексів з іншими законами здійснюється шляхом застосування правил подолання темпоральних (пріоритет норми акта, що був прийнятий пізніше) та змістовних (пріоритет спеціальної норми) колізій норм права.
У технічної документації вказано, що переможець повинен надати замовнику документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 5 робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Отже, відповідно до закону перенесення строку не відбувається, тому учасник повинен вчинити необхідну дію до 24:00 останнього дня її вчинення. "
Відповідь замовника: 15.02.2019 15:26
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
20.02.2019, 15:25. ID: UA-2019-01-24-002459-a.c3
Скарга до АМКУ
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Не задоволена
20.02.2019, 19:54. ID: UA-2019-01-24-002459-a.b4
Скарга до АМКУ
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
умови тендерної документації порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності та конкуренцію
Не задоволена