Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 05.03.2019 17:25. Дата останього редагування моніторингу 05.03.2025 11:38

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-03-05-000335  
ID 2e455c7fcdd54f96be1744803ef46d7e  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
05.03.19
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та розгляду тендерних пропозицій допущених до аукціону порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення ч. 1 ст. 10 Закону; при перевірці відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону; при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 15.03.2019 12:24  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, тендерну документацію (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЛОРІГОН», ТОВ «Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» та ТОВ «КОМПАНІЯ ОСТИН» та протоколи розгляду тендерних пропозиції від 25.02.2019 б/н, від 26.02.2019 б/н та від 26.02.2019 б/н. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу 4 ТД передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель – автоматично, з дати подання оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно з інформацією, яка міститься на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником 27.02.2019 оприлюднено протокол розгляду учасника ТОВ «ЛОРІГОН» від 25.02.2019 б/н. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється протягом одного дня з дня його затвердження. Отже, Замовником опубліковано протокол від 25.02.2019 б/н з порушенням термінів, визначених ч. 1 ст. 10 Закону. Поряд з цим, аналізом встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ОСТИН» у зв’язку з відсутністю копії виписки з протоколу засновників, що підтверджує правомірність підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та договору. Однак, у складі тендерної пропозиції міститься наказ про призначення на посаду директора товариства від 07.02.2017 №1, тобто вимога Замовника виконана у повному обсязі. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ОСТИН», яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 15.03.2019 12:24  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Заперечення управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації. Відповідно до вимог Закону управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) від 15.03.2019, що знаходяться у вкладенні.  
Дата редагування  
Дата створення 21.03.2019 17:38  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис -  
Результат усунення порушень Не усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Не усунуто; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Не усунуто  
Дата створення 14.05.2019 12:53  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.03.2019 № 46 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.03.2019 № 46 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-01-21-001179-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 05.03.2019 00:00  
Дата публікації 05.03.2019 17:53  
Дата створення 05.03.2019 17:53  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 422-82-12
alina.shutenko93@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 422-82-12
a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 05.03.2019 17:53 - 28.03.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 15.03.2019 12:24 - 30.03.2019 00:00