Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 05.03.2019 17:25. Дата последнего редактирования мониторинга 05.03.2025 11:38

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-03-05-000335  
ID 2e455c7fcdd54f96be1744803ef46d7e  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
05.03.19
Решено

Выводы

Описание За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та розгляду тендерних пропозицій допущених до аукціону порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення ч. 1 ст. 10 Закону; при перевірці відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону; при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 15.03.2019 12:24  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, тендерну документацію (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЛОРІГОН», ТОВ «Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» та ТОВ «КОМПАНІЯ ОСТИН» та протоколи розгляду тендерних пропозиції від 25.02.2019 б/н, від 26.02.2019 б/н та від 26.02.2019 б/н. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу 4 ТД передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель – автоматично, з дати подання оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно з інформацією, яка міститься на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником 27.02.2019 оприлюднено протокол розгляду учасника ТОВ «ЛОРІГОН» від 25.02.2019 б/н. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється протягом одного дня з дня його затвердження. Отже, Замовником опубліковано протокол від 25.02.2019 б/н з порушенням термінів, визначених ч. 1 ст. 10 Закону. Поряд з цим, аналізом встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ОСТИН» у зв’язку з відсутністю копії виписки з протоколу засновників, що підтверджує правомірність підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та договору. Однак, у складі тендерної пропозиції міститься наказ про призначення на посаду директора товариства від 07.02.2017 №1, тобто вимога Замовника виконана у повному обсязі. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ОСТИН», яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 15.03.2019 12:24  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Заперечення управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації. Відповідно до вимог Закону управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) від 15.03.2019, що знаходяться у вкладенні.  
Дата редактирования  
Дата создания 21.03.2019 17:38  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание -  
Результат устранения нарушений Не устранено  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа: Да; : Не устранено; установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Не устранено  
Дата создания 14.05.2019 12:53  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.03.2019 № 46 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.03.2019 № 46 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-01-21-001179-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 05.03.2019 00:00  
Дата публикации 05.03.2019 17:53  
Дата создания 05.03.2019 17:53  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 422-82-12
alina.shutenko93@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 422-82-12
a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 05.03.2019 17:53 - 28.03.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 15.03.2019 12:24 - 30.03.2019 00:00