Процедура закупівлі оголошена 28.12.2018 12:55. Дата останніх змін - 19.04.2019 15:39
Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Шафа регулювання, перетворювачі збудження) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-12-28-000965-b | |
| ID | fab06a5580ef4652b5361a3c43b0154f |
Очікувана вартість закупівлі
8`720`551.58 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-06-20-000102-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Шафа регулювання, перетворювачі збудження»
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Філія "Управління магістральних газопроводів "Черкаситрансгаз" АТ "Укртрансгаз" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 8`720`551.58 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 87`205.52 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 261`616.55 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
28.12.18
Період уточнень
до 24.02.19
Період оскаржень
до 02.03.19
Подання пропозицій
до 06.03.19
Прекваліфікація
з 06.03.2019
Оскарження прекваліфікації
до 27.03.2019
Аукціон
27.03.19
Кваліфікація переможця
з 27.03.19
Пропозиції розглянуті
01.04.19
Завершена
19.04.19
10.01.2019, 10:30
щодо участі в торгах нерезидентів України
Загальне запитання щодо оголошення
Пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу 1 ТД передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Однак вимоги щодо умов постачання обладнання визначені DDP “Поставка зі сплатою мита” (місце поставки згідно специфікації) згідно з ІНКОТЕРМС 2010 року (пункту 5.3 проекту договору додаток IV до ТД) та надання податкової накладної (пункту 4.4 проекту договору додаток IV до ТД), що не можливо виконати учаснику нерезиденту України.
Просимо внести зміни в ТД для недискримінації учасників-нерезидентів, а саме:
- Викласти пункт 5.3 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «5.3. Поставка Товарів здійснюється на умовах DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-резидентів України чи DAP «Поставка в пункті» для учасників-нерезидентів (місце поставки згідно специфікації), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року)».
- В пункт 4.4 проекту договору додаток IV до ТД включити примітку «Для учасників-резидентів України».
- В пункт 5.8.1 проекту договору додаток IV до ТД включити примітку «Для учасників-резидентів України».
- Викласти пункт 5.8.6 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «Товарно-транспортної накладної (для учасників-резидентів України) чи CMR (для учасників-нерезидентів)».
Просимо внести зміни в ТД для недискримінації учасників-нерезидентів, а саме:
- Викласти пункт 5.3 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «5.3. Поставка Товарів здійснюється на умовах DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-резидентів України чи DAP «Поставка в пункті» для учасників-нерезидентів (місце поставки згідно специфікації), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року)».
- В пункт 4.4 проекту договору додаток IV до ТД включити примітку «Для учасників-резидентів України».
- В пункт 5.8.1 проекту договору додаток IV до ТД включити примітку «Для учасників-резидентів України».
- Викласти пункт 5.8.6 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «Товарно-транспортної накладної (для учасників-резидентів України) чи CMR (для учасників-нерезидентів)».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.01.2019, 09:20)
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо, що право визначати базис поставки. а саме DDP (Інкотермс 2010), належить Замовнику. Змінити базис поставки в даній процедурі немає можливості.
10.01.2019, 12:17
щодо виконання кваліфікаційного критерію (досвід)
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог пункту 3 додатку ІІ до ТД для підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в складі тендерної пропозиції учасники торгів повинні надати довідки, копії договору(ів) на поставку електротехнічного обладнання та документів, що підтверджують виконання таких договорів та позитивні відгуки від контрагентів (попередніх замовників) цих договорів.
Просимо надати роз’яснення, якщо в зв’язку з завершенням строку зберігання договорів та підтверджуючих документів (більше 10 років), оригінали та копії договорів на поставку електротехнічного обладнання та документів, що підтверджують виконання таких договорів були знищені чи передані до архіву без можливості повернення, чи достатньо для виконання вищевказаного критерію довідки про виконання договорів на поставку електротехнічного обладнання з зазначенням номенклатури предмету постачання, назв, адрес та контактних телефонів замовників та копій позитивних відгуків від контрагентів (попередніх замовників) цих договорів.
Просимо надати роз’яснення, якщо в зв’язку з завершенням строку зберігання договорів та підтверджуючих документів (більше 10 років), оригінали та копії договорів на поставку електротехнічного обладнання та документів, що підтверджують виконання таких договорів були знищені чи передані до архіву без можливості повернення, чи достатньо для виконання вищевказаного критерію довідки про виконання договорів на поставку електротехнічного обладнання з зазначенням номенклатури предмету постачання, назв, адрес та контактних телефонів замовників та копій позитивних відгуків від контрагентів (попередніх замовників) цих договорів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.01.2019, 09:23)
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо, що право визначати Перелік документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, належить Замовнику. Змінити ці вимоги в даній процедурі. немає можливості.
18.01.2019, 08:36
Наявність Сертифікату відповідності та Декларації про відповідність
Загальне запитання щодо оголошення
Поясніть будь ласка ким повинні бути видані наступні документи (які необхідно надати згідно з технічними вимогами):
1. Сертифікат відповідності типу (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1077).
2. Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1067).
1. Сертифікат відповідності типу (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1077).
2. Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1067).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.01.2019, 13:08)
Відповіді на запитання ким повинні бути видані наступні документи (які необхідно надати згідно з технічними вимогами), містяться у наведених у вашому запиті Постановах КМУ
18.01.2019, 09:31
Стосовно ліцензії на виконання шефмонтажних та шефпусконалагоджувальних робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Чи необхідно Виконавцю шефмонтажних та шефпусконалагоджувальних робіт мати ліцензії на виконання таких робіт?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.01.2019, 13:13)
Ліцензії на виконання шефмонтажних та шефпусконалагоджувальних робіт - не потрібні.
Відповідні зміни будуть внесені в п.2.1 Додатку ІІ (кваліфікаційні критерії)
Відповідні зміни будуть внесені в п.2.1 Додатку ІІ (кваліфікаційні критерії)
18.01.2019, 16:49
запит щодо зміни умов постачання для нерезидентів Україна з DDP на DAP
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно з діючим законодавством України, а саме Митним кодексом України № 4495-VI від 13.03.2012, подання заяв, повідомлень, декларацій та інших документів для реалізації митних операцій з переміщення (імпорт, експорт, розпорядження на території) на митній території України виконує декларант. Відповідно до статті 265 МТУ декларантами можуть бути тільки резиденти, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів України.
Учасники-нерезиденти України є перебувають на обліку в органах доходів і зборів України, вони не можуть бути декларантами, а відповідно і не мають можливості проводити очистку товару для імпорту на митну територію України. Таким чином, виконання умов постачання DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-нерезидентів України є неможливим.
Отже безальтернативні умови постачання DDP «Поставка зі сплатою мита» безпідстано обмежують коло потенційних участників , є дискримінаційними умовами щодо учасників-нерезидентів України та порушують пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу 1 ТД передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Повторно просимо внести зміни в ТД для недискримінації учасників-нерезидентів, а саме:
Викласти пункт 5.3 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «5.3. Поставка Товарів здійснюється на умовах DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-резидентів України чи DAP «Поставка в пункті» для учасників-нерезидентів (місце поставки згідно специфікації), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року)».
Звертаємо вашу увагу, що Філія «Управління магістральних газопроводів «Прикарпаттрансгаз» АТ «Укртрансгаз» проводить закупівлю аналогічного обладнання. При цьому на наш запит щодо зміни умов постачання для нерезидентів Україна з DDP на DAP, замовник підтвердив необхідність внесення змін для ТД.
Учасники-нерезиденти України є перебувають на обліку в органах доходів і зборів України, вони не можуть бути декларантами, а відповідно і не мають можливості проводити очистку товару для імпорту на митну територію України. Таким чином, виконання умов постачання DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-нерезидентів України є неможливим.
Отже безальтернативні умови постачання DDP «Поставка зі сплатою мита» безпідстано обмежують коло потенційних участників , є дискримінаційними умовами щодо учасників-нерезидентів України та порушують пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу 1 ТД передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Повторно просимо внести зміни в ТД для недискримінації учасників-нерезидентів, а саме:
Викласти пункт 5.3 проекту договору додаток IV до ТД в наступній редакції: «5.3. Поставка Товарів здійснюється на умовах DDP «Поставка зі сплатою мита» для учасників-резидентів України чи DAP «Поставка в пункті» для учасників-нерезидентів (місце поставки згідно специфікації), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року)».
Звертаємо вашу увагу, що Філія «Управління магістральних газопроводів «Прикарпаттрансгаз» АТ «Укртрансгаз» проводить закупівлю аналогічного обладнання. При цьому на наш запит щодо зміни умов постачання для нерезидентів Україна з DDP на DAP, замовник підтвердив необхідність внесення змін для ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.01.2019, 16:17)
Відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2010 року) під час укладення зовнішньоекономічних договорів термін DDP означає, що продавець безпосередньо погоджується зробити те, що випливає із самої розшифровки назви терміна — «Поставка зі сплатою мита», тобто очистити товар для імпорту та сплатити будь-які збори, що випливають із цього.
Узявши на себе зобов’язання за договором нести витрати, пов’язані з митним очищенням товару, постачальник-нерезидент не має можливості самостійно сплатити ці витрати при наданні вантажної митної декларації. Відповідно до Митного кодексу України (далі — МКУ), фактично такі витрати несе декларант (платник податків). Зокрема, декларантом може виступати митний брокер (ст. 265 МКУ). При цьому за умовами договору DDP постачальник-нерезидент зобов’язаний відшкодувати понесені витрати.
З огляду на вищевказане, рекомендуємо потенційним учасникам торгів звернутись до відповідних підприємств – митних брокерів, зареєстрованих в Україні, для отримання вичерпних пояснень, щодо вартості та порядку розмитнення товарів на митній території України.
Також слід зазначити, що встановлення в тендерній документації вимог в частині доставки для підприємств нерезидентів — DAP, а для резидентів — DDP, створить дискримінаційні умови для останніх. Це пов’язано, з тим, що учасники нерезиденти, зможуть запропонувати ціну на один і той самий імпортний товар, нижчу на обсяг митних платежів і податків, ніж учасники резиденти, які будуть змушені здійснювати митне очищення товарів за власний рахунок.
Узявши на себе зобов’язання за договором нести витрати, пов’язані з митним очищенням товару, постачальник-нерезидент не має можливості самостійно сплатити ці витрати при наданні вантажної митної декларації. Відповідно до Митного кодексу України (далі — МКУ), фактично такі витрати несе декларант (платник податків). Зокрема, декларантом може виступати митний брокер (ст. 265 МКУ). При цьому за умовами договору DDP постачальник-нерезидент зобов’язаний відшкодувати понесені витрати.
З огляду на вищевказане, рекомендуємо потенційним учасникам торгів звернутись до відповідних підприємств – митних брокерів, зареєстрованих в Україні, для отримання вичерпних пояснень, щодо вартості та порядку розмитнення товарів на митній території України.
Також слід зазначити, що встановлення в тендерній документації вимог в частині доставки для підприємств нерезидентів — DAP, а для резидентів — DDP, створить дискримінаційні умови для останніх. Це пов’язано, з тим, що учасники нерезиденти, зможуть запропонувати ціну на один і той самий імпортний товар, нижчу на обсяг митних платежів і податків, ніж учасники резиденти, які будуть змушені здійснювати митне очищення товарів за власний рахунок.
22.01.2019, 17:06
запит щодо зміни умов постачання для нерезидентів Україна з DDP на DAP
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до отриманої відповіді 22.01.2019 16:17:16:
«…Фактично такі витрати несе декларант (платник податків). Зокрема, декларантом може виступати митний брокер (ст. 265 МКУ). При цьому за умовами договору DDP постачальник-НЕРЕЗИДЕНТ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДШКОДУВАТИ ПОНЕСЕНІ ВИТРАТИ…».
Саме в цьому і полягає дискримінація учасників-нерезидентів!
Так як відшкодування затрат при імпорті, а саме суми сплаченого податку на додану вартість 20%, має можливість отримати тільки резидент України, який, відповідно до укладеного договору з Замовником на суму з ПДВ, надасть Замовнику разом з обладнанням податкову накладну.
Нерезидент України, буде зобов’язаний сплатити витрати митного брокера – декларанта, в тому числі суму сплаченого податку на додану вартість 20%, однак компенсувати ці затрати не зможе, так як договір Замовник з постачальником-нерезидентом України може укладати тільки на суму без ПДВ, бо останній не має можливості разом з обладнанням надати податкову накладну.
В цифрах це виглядає так:
Резидент України: укладає договір з Замовником на 1200 грн з ПДВ, імпортує обладнання на суму 1000 грн., сплачує обов’язковий платіж – податок на додану вартість 20% на суму 200 грн., постачає обладнання Замовнику на суму 1000 грн без ПДВ та надає податкову накладну на суму 200 грн з ПДВ. Отримує оплату в сумі 1200 грн з ПДВ.
Нерезидент України: укладає договір з Замовником на 1000 грн без ПДВ, імпортує обладнання на суму 1000 грн., через митного брокера- декларанта сплачує обов’язковий платіж – податок на додану вартість 20% на суму 200 грн., постачає обладнання Замовнику на суму 1000 грн без ПДВ. Отримує оплату в сумі 1000 грн без ПДВ. Сплачена сума ПДВ 200 грн замовник не компенсує постачальнику, так як нерезидент не має можливості надати податкову накладну. В результаті постачальник нерезидент отримує збиток на суму ПДВ.
Тобто при умові постачання тільки DDP учасники-нерезиденти несуть затрат на 20% більше ніж резиденти, що є дискримінацією.
«…Фактично такі витрати несе декларант (платник податків). Зокрема, декларантом може виступати митний брокер (ст. 265 МКУ). При цьому за умовами договору DDP постачальник-НЕРЕЗИДЕНТ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДШКОДУВАТИ ПОНЕСЕНІ ВИТРАТИ…».
Саме в цьому і полягає дискримінація учасників-нерезидентів!
Так як відшкодування затрат при імпорті, а саме суми сплаченого податку на додану вартість 20%, має можливість отримати тільки резидент України, який, відповідно до укладеного договору з Замовником на суму з ПДВ, надасть Замовнику разом з обладнанням податкову накладну.
Нерезидент України, буде зобов’язаний сплатити витрати митного брокера – декларанта, в тому числі суму сплаченого податку на додану вартість 20%, однак компенсувати ці затрати не зможе, так як договір Замовник з постачальником-нерезидентом України може укладати тільки на суму без ПДВ, бо останній не має можливості разом з обладнанням надати податкову накладну.
В цифрах це виглядає так:
Резидент України: укладає договір з Замовником на 1200 грн з ПДВ, імпортує обладнання на суму 1000 грн., сплачує обов’язковий платіж – податок на додану вартість 20% на суму 200 грн., постачає обладнання Замовнику на суму 1000 грн без ПДВ та надає податкову накладну на суму 200 грн з ПДВ. Отримує оплату в сумі 1200 грн з ПДВ.
Нерезидент України: укладає договір з Замовником на 1000 грн без ПДВ, імпортує обладнання на суму 1000 грн., через митного брокера- декларанта сплачує обов’язковий платіж – податок на додану вартість 20% на суму 200 грн., постачає обладнання Замовнику на суму 1000 грн без ПДВ. Отримує оплату в сумі 1000 грн без ПДВ. Сплачена сума ПДВ 200 грн замовник не компенсує постачальнику, так як нерезидент не має можливості надати податкову накладну. В результаті постачальник нерезидент отримує збиток на суму ПДВ.
Тобто при умові постачання тільки DDP учасники-нерезиденти несуть затрат на 20% більше ніж резиденти, що є дискримінацією.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.01.2019, 14:46)
Можливість внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, на даний момент розглядяється. Про результати розгляду Ваших пропозицій буде повідомлено пізніше.
04.02.2019, 14:16
про МТБ
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог пункту 1 додатку №ІІ до ТД, учасники торгів мають надати: 1.1. Довідку в довільній формі щодо наявності власних (орендованих) приміщень, обладнання, автотранспорту; 1.2. Документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою (карти складського обліку та/або технічні паспорти та/або договори оренди та/або накладні та/або інший (і) документ (и)).
Зважаючи на те що предметом закупівлі є «постачання товарів», а не виконання робіт чи надання послуг, для успішного постачання товарів відсутня необхідність наявності обладнання, приміщень чи автотранспорту.
Тому просимо пункт 1.2 видалити, а пункт 1.1. викласти в наступній редакції: «1.1. Довідка в довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для постачання обладнання, що є предметом закупівлі».
Зважаючи на те що предметом закупівлі є «постачання товарів», а не виконання робіт чи надання послуг, для успішного постачання товарів відсутня необхідність наявності обладнання, приміщень чи автотранспорту.
Тому просимо пункт 1.2 видалити, а пункт 1.1. викласти в наступній редакції: «1.1. Довідка в довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для постачання обладнання, що є предметом закупівлі».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.02.2019, 18:08)
Згідно Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Можливість внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації - відсутня.
05.02.2019, 11:09
щодо дати відгуків
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД учасники торгів повинен надати скан-копію позитивного відгуку від контрагента по виконанню договору, виданого не пізніше ніж за 3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону.
Прошу пояснити чим обумовлено строк видачі відгуку «3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону» або виключити вказаний вираз з підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД.
Прошу пояснити чим обумовлено строк видачі відгуку «3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону» або виключити вказаний вираз з підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.02.2019, 17:59)
Вираз "не пізніше ніж за 3 місяці до початку аукціону" означає, що відгук повинен бути наданий раніше трьох календарних місяців до початку аукціону. Тобто якщо аукціон заплановано на 28 березня 2019 року, то відгук повинен бути наданий в період між 28 грудня 2018 року та кінцевим терміном подачі пропозицій учасником тендеру
05.02.2019, 11:10
щодо дати відгуків
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД учасники торгів повинен надати скан-копію позитивного відгуку від контрагента по виконанню договору, виданого не пізніше ніж за 3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону.
Прошу надати роз’яснення виразу «не пізніше ніж за 3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону» або виключити вказаний вираз з підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД.
Якщо аукціон заплановано на 28 березня 2019, то відгук повинен бути виданий до 28 грудня 2018 чи після?
Прошу надати роз’яснення виразу «не пізніше ніж за 3 (ТРИ) МІСЯЦІ до початку проведення аукціону» або виключити вказаний вираз з підпункту 3.3 пункту 3 додатку №ІІ до ТД.
Якщо аукціон заплановано на 28 березня 2019, то відгук повинен бути виданий до 28 грудня 2018 чи після?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.02.2019, 17:58)
Вираз "не пізніше ніж за 3 місяці до початку аукціону" означає, що відгук повинен бути наданий раніше трьох календарних місяців до початку аукціону. Тобто якщо аукціон заплановано на 28 березня 2019 року, то відгук повинен бути наданий в період між 28 грудня 2018 року та кінцевим терміном подачі пропозицій учасником тендеру
05.02.2019, 11:18
про МТБ
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо підтвердити достатність для виконання вимог пункту 1 додатку №ІІ до ТД надання довідки щодо наявності обладнання (власне комп’ютерне обладнання) та матеріально технічної бази (орендоване офісне приміщення) та довідки за підписом бухгалтера та директора про взяття на облік основних засобів (власного комп’ютерного обладнання та орендованого офісного приміщення).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.02.2019, 18:03)
Вичерпний перелік документів для подання вказано в Додатку ІІ до тендерної документації. Тобто, лише довідки за підписом бухгалтера та директора буде не достатньо.
06.02.2019, 08:47
Про сертифікат відповідності типу (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1077)
Загальне запитання щодо оголошення
Поясніть будь ласка чи можливе надання сертифікату відповідності типу (Постанова КМУ від 16.12.2015р. №1077) на момент постачання обладнання?
А у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист.
А у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.02.2019, 11:18)
-Документи які надаються при постачанні обладнання визначені п.5.8 проекту Договору та п.6 додаткових вимог "Технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі"
- Всі інші документи, в т.ч. і сертифікат відповідності типу, надаються в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі
- Всі інші документи, в т.ч. і сертифікат відповідності типу, надаються в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі