Процедура закупівлі оголошена 22.09.2016 14:21. Дата останніх змін - 09.11.2016 11:14
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2016-09-22-000668-b | |
| ID | 6b4adf1c3d3045628096ed269618982d |
Загальна очікувана вартість закупівлі
12`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Загальні вимоги до предмету закупівлі: 1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року. 2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26. 3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ. 4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень. 5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів: • знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO; • знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice; • вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст. 6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції: • тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки; • модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо); • підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо); • установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо; • відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet; • оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення); • обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD); • відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв; • встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ; • надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 12`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
22.09.16
Період уточнень
до 26.09.16
Подання пропозицій
до 30.09.16
Аукціон
очікується
Кваліфікація переможця
з 03.10.16
Пропозиції розглянуті
з 31.10.16
Завершена
09.11.16
Специфікація закупівлі
Лот №1. Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року.
2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26.
3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ.
4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень.
5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів:
• знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO;
• знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice;
• вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст.
6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції:
• тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки;
• модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо);
• підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо);
• установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо;
• відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet;
• оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення);
• обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD);
• відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв;
• встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ;
• надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 12`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 60.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 03.10.2016 15:00 - 03.10.2016 15:28 |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року.
2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26.
3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ.
4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень.
5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів:
• знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO;
• знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice;
• вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст.
6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції:
• тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки;
• модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо);
• підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо);
• установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо;
• відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet;
• оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення);
• обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD);
• відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв;
• встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ;
• надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
Класифікація за ДК 021:2015: 72100000-6 - Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення
Класифікація за ДКПП: 62.02.1 - Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київ, Київ, Бульвар Т.Шевченка 26/4, к.513
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.10.2016 - 30.12.2016
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штуки
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
audit_6b4adf1c3d3045628096ed269618982d_f1abe17569fd48f4abbd107e8c14e588.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.10.2016 15:27
Версія документу від: 03.10.2016 15:27
ID: 9b3d8c79766e4700a1c7c059bdeed04d
|
Перебіг аукціону
Параметри тендеру
▼Дати та строки
| Завершення періоду уточнень | 26.09.2016 18:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 27.09.2016 09:00 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.09.2016 16:45 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37470112 |
| Юридична адреса | 01030, Україна, Київська область, Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 03.10.2016 15:28
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Фізична особа-підприємець Ребров Роман Сергійович
ID: 26963b7812ec4311939e0a1149dd40a4
11`990.00
Гривня з ПДВ
2
Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович
ID: 7132fdfe40594b7ab6adf679a80d8570
5`999.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`999.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
24.10.2016 15:30
Повідомлення про намір укласти договір
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
ФОП Анапрейчик
Код ЄДРПОУ: 2872801196
6`000.00
Гривня з ПДВ
31.10.2016
11:24
Укладені договори
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Номер договору
01/11
Дата підписання
09.11.2016
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2016
Ціна договору
6`000.00 Гривня з ПДВ
