Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.12.2018 23:49. Дата останніх змін - 06.02.2019 17:09

Електроприлади для обігріву приміщень (Електроприлади для обігріву приміщень) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-13-005683-c  
ID 1f2a6f6f290f415e81360cc78933a388  
Очікувана вартість закупівлі
13`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДУ "ДЦОП з художньої гімнастики"  
Очікувана вартість закупівлі 13`200.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 150.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
13.12.18
Період уточнень
до 14.12.18
Подання пропозицій
до 17.12.18
Аукціон
18.12.18
Кваліфікація переможця
з 18.12.18
Торги відмінено
06.02.19
14.12.2018, 08:39
Порядок здійснення оплати
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго ранку, який термін оплати в календарних або банківських днях, після отримання рахунку? Дякую!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.12.2018, 13:02)
Оплата буде здійснена на підставі видаткової накладної на умовах відстрочки платежу до 5 (пяти) банківських днів,за умови наявності коштів нарозрахунковому рахунку Замовника (поставка товарів та здійснення платежів повинно відбутися у 2018 році).
14.12.2018, 09:15
Про аналоги предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.12.2018, 12:31)
Доброго дня!
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог п.6.4. Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
На виконання вищезазначеного, технічні характеристики предмету закупівлі, наведені в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містять вираз «або аналог». Таким чином, учаснику дозволяється подавати пропозицію з аналогічним товаром, який містить технічні характеристики не нижче тих, які зазначені Замовником у період оголошення.
Слід зазначити про те, що аналогічний ,еквівалентний - «рівнозначний», «рівноцінний», товар що має мати характеристики не гірше ніж у товару, що має намір закупити Замовн