Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.11.2018 16:00. Дата останніх змін - 09.01.2019 16:17

Офісні крісла -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-23-002768-c  
ID 29eca624aacb4f2b8939d0cd9d185410  
Очікувана вартість закупівлі
20`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Детальна інформація міститься у доданих файлах.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ"  
Очікувана вартість закупівлі 20`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
23.11.18
Період уточнень
до 28.11.18
Подання пропозицій
до 30.11.18
Кваліфікація переможця
з 30.11.18
Пропозиції розглянуті
з 10.12.18
Завершена
09.01.19
26.11.2018, 10:28
Про аналоги предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2018, 10:44)
Запитувана інформація зазначена в тендерній документації.