Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.12.2025 13:43. Дата останніх змін - 27.12.2025 13:43

Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір, канцелярія)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-27-001405-a  
ID 4c9aa53253964b2684c29f8c9080ada1  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-27-001525-a  
Очікувана вартість закупівлі
3`937.42 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Централізована бухгалтерія Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 3`937.42 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
27.12.25

Специфікація закупівлі

1)
папір офісний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
2)
ручка кулькова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
3)
гумка слон
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
4)
олівець механічний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
5)
коректор ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
6)
папка для паперу на зав'язках
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
7)
швидкозшивач картоний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
8)
обкладинка Справа
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2025 13:43
Версія документу від: 27.12.2025 13:43
ID: a300e7b7354540c19852f03a8c88a089

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Централізована бухгалтерія Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 21740037  
Юридична адреса 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк,, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 61  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`937.42
Гривня без ПДВ
Переможець
27.12.2025 13:43

Укладені договори

Номер договору
362
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`937.42 Гривня без ПДВ