Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 21:14. Дата останніх змін - 26.12.2025 21:16

Коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт операційного блоку та відділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Коригування 3), (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71320000-7-Послуги з інженерного проєктування)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-015684-a  
ID 1b5bbfb833bc470fa1fc06d464aeef8b  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-017815-a  
Очікувана вартість закупівлі
296`187.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Очікувана вартість закупівлі 296`187.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт операційного блоку та відділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Коригування 3), (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71320000-7-Послуги з інженерного проєктування)
Класифікація за ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 21:16
Версія документу від: 26.12.2025 21:16
ID: fe09340c59b94cb1a8910024deed71a5

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33239981  
Юридична адреса 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Франка, будинок 12 А, літ. Б  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
056/05-04
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2026
Ціна договору
296`187.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
246`823.00 Гривня