Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 18:18. Дата останніх змін - 26.12.2025 18:49

Послуги з поточного ремонту фасаду будівлі комунального закладу Шосткинської міської ради Сумської області «Шосткинська дитяча школа мистецтв» за адресою: Сумська область, м. Шостка, вул. Чернігівська, 5, код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45440000-3 Фарбування та скління (деталізовано ДК 021:2015 - 45443000-4 Фасадні роботи) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-014791-a  
ID e917fc00fb0d4a7386748e4e515789fc  
Очікувана вартість закупівлі
260`277.30 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шосткинської міської ради Сумської області  
Очікувана вартість закупівлі 260`277.30 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування Враховуючи статтю 40 пункт 2 п.п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості), звіт без використання електронною системою закупівель застосовується замовником згідно пункт 13 п.п.8 Особливостей (у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі). Уповноваженою особою, секретарем керівника Наталією Ревенок було проведено відкриті торги (з особливостями) ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-17-015271-a за результатом яких було укладено основний Договір № 109/25-УБК від 02.12.2025 року на суму 994080,36 грн.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25