Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 18:05. Дата останніх змін - 26.12.2025 18:06

Капітальний ремонт приміщень Державної організації «Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка» за адресою: вул.Незалежності, 42, м.Івано-Франківськ

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-014683-a  
ID 490d04b62f114aba8e9c6c9e6db0265d  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-010776-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`698`062.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна організація "Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 15`698`062.60 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 78`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
26.12.25
Період уточнень
до 07.01.26
Період оскаржень
до 07.01.26
Подання пропозицій
до 10.01.26
Залишилось 13 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
12.01.26

Специфікація закупівлі

Лот №1. "Капітальний ремонт приміщень Державної організації «Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка» за адресою: вул.Незалежності, 42, м.Івано-Франківськ"

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 15`698`062.60 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 156`980.62 Гривня  
Електронна банківська гарантія 78`000.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 12.01.2026 13:01  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, протягом 90-та календарних днів.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 90 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
"Капітальний ремонт приміщень Державної організації «Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка» за адресою: вул.Незалежності, 42, м.Івано-Франківськ"
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м.івано-Франківськ, вул. Незалежності, 42
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: ba5021da108f4a0c94371860b8bf337f
Нетипізований документ
Додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: 455a26395eb24c378428ade417d0541d
Проект договору
Додаток 3Проєкт договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: b4db582e420d4d4a88f2123e61fc4e7a
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: 3722dbc97e504325915a12e17570306f
Нетипізований документ
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: 007ca81a586c45ce89fd894cf71c27a9
Нетипізований документ
Додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: a52a5beff6234241a98754e2777bec6f
Нетипізований документ
Додаток 3Проєкт договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: 783719c412aa4fbca5f7e4efce50e5d1
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: a34855e5902842b398c0d18c5907ca37
Нетипізований документ
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: ea7ccd4c02a549cdad9be869ceb1d024
Нетипізований документ
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:05
Версія документу від: 26.12.2025 18:05
ID: a5e4b84f9ef8455699635a6dcc9511cf
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:06
Версія документу від: 26.12.2025 18:06
ID: e00f7866450248d1b1eaabc813c3ee55

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 120 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Критерій відноситься до лоту "Капітальний ремонт приміщень Державної
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі (Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 (за виключенням переліку підстав неповернення забезпечення, які вказуються в редакції наведеній в пункті 47 Особливостей) на суму визначену в підпункті 2.3. пункту 2 даного розділу Розділу 3 Тендерної пропозиції. Реквізити замовника Найменування Замовника: Державна організація «Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка» Код ЄДРПОУ Замовника: 02225447 IBAN UA 653052990000026002035500190 Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 78000,00 грн Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в підпункті 3.2. пункту 3 Розділу 3 Тендерної пропозиції. Разом з банківською гарантією Учасник надає: - документ (-и), що підтверджує (-ють) повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (довіреність / витяг з протоколу засновників / установчі документи / наказ тощо); - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків).) Очікуване значення: 0.5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту "Капітальний ремонт приміщень Державної
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку (за наявності) за формою Таблиці 4. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні учасника наступних машин, механізмів та техніки: автокрана , автомобіля вантажопідйомністю до 5 тонн. (не менше 1 шт. кожного) Таблиця 4 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Назва відповідної техніки учасника Тип / марка / модель, основні характеристики техніки учасника Кількість техніки учасника Зазначення належності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власна”, в інших випадках вказується “право користування” (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством). ** Зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 5 Таблиці 4. . Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці за Таблиці А, підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожну одиницю транспортного засобу, що підлягає державній реєстрації та буде залучено до виконання робіт (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). У разі залучення до виконання робіт обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, що не належить учасникові, надається документ (належно оформлений у відповідності до чинного законодавства), що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки, обладнання, машин та механізмів (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо) повинен бути не меншим, ніж строк виконання робіт, встановлений цією тендерною документацією. Додатково учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного з субпідрядників / співвиконавців, що видані не раніше дати оголошення цієї закупівлі, із зазначенням учасника та замовника цієї закупівлі, а також її ідентифікатора, які підтверджують можливість виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника / співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі). У листах-підтвердженнях також зазначається конкретний перелік техніки (машин, механізмів, обладнання) субпідрядника / співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту "Капітальний ремонт приміщень Державної
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід включає: 1.2.1. Підтвердження наявності в учасника таких кваліфікованих інженерних фахівців (ІТП), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (за формою, що встановлена у Таблиці «2»), а саме: виконавець робіт/особа, що здійснюватиме загальне керівництво виконанням робіт – 1 особа (підтверджується дипломом про вищу освіту інженера-будівельника). Допускається залучення працівників на засадах сумісництва (часткової/неповної занятості/цивільно-правового договору). 1.2.2. Для підтвердження наявності кваліфікованих інженерних фахівців учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації згідно таблиці 2. Таблиця 2 Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації № з/п Посада Власне ім’я та прізвище Освіта / спеціальність Штатний / трудовий договір / за сумісництвом /цивільно-правовий договір та ін.* Номер та серія сертифіката**, посилання на відповідний реєстр (за наявності) Стаж роботи за спеціальністю 1 2 3 4 5 6 7 * Працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом/цивільно-правовий договір тощо). ** Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. - документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно таблиці 2, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу) або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові договори/угоди. 1.2.3. Для підтвердження наявності працівників робітничих спеціальностей Учасник має надати: - довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей згідно таблиці 3. Таблиця 3 Довідка з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей № з/п Власне ім’я та прізвище Спеціальність Штатний / трудовий договір /за сумісництвом/цивільно-правовий договір та ін.* 1 2 3 4 * Працівники робітничих спеціальностей можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом, цивільно-правовий договір тощо). Учасник має надати інформацію (довідку згідно Таблиці 3) про працівників робітничих спеціальностей Учасника в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - Плиточник – не менше 1 особи; - Маляр – не менше 1 особи; - Штукатур - не менше 1 особи; - Сантехнік - не менше 1 особи; - Електрик - не менше 1 особи Для підтвердження наявності працівників робітничих спеціальностей Учасник також надає: - документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в таблиці 3, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу) або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові договори/угоди. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/ співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для учасників у відповідності до умов цього пункту, а також надає у складі тендерної пропозиції оригінал (-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників /співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, ідентифікатора цієї закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/ співвиконавець протягом періоду надання послуг /виконання робіт за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ПІБ та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). - скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. За умови, якщо назва посади працівника у штатному розписі частково не відповідає назві, зазначеній вище, але за посадовими обов’язками посади є ідентичними (виконуються ті ж роботи/обов’язки), учасник у складі пропозиції надає відповідне пояснення. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту "Капітальний ремонт приміщень Державної
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних* договорів (не менше двох аналогічних договорів що укладені та виконані протягом 2022-2025 рр.), учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічних* договорів, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 1. ДОВІДКА про досвід виконання аналогічних* договорів Таблиця № 1 № з/п Найменування об’єкта за договором Період виконання робіт Замовник, код за ЄДРПОУ, адреса, № телефону Посилання на договір в системі прозорро (за наявності) 1 2 3 4 5 По зазначених у таблиці №1 аналогічних договорах необхідно надати: -копію договорів з усіма додатками; -оригінали відгуків від замовників (генеральних підрядників) або копії актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3 по зазначених вище договорах. Відгуки оформляються на фірмовому бланку з вихідним номером, мають бути видані не раніше дати оголошення цієї закупівлі, адресуються Замовнику цієї закупівлі, а також повинні містити посилання на закупівлю, що проводиться Замовником (ідентифікатор відповідного тендеру в електронній системі публічних закупівель Prozorro та повне найменування предмету закупівлі). Відгуки мають містити інформацію про номер та дату договору, щодо якого надається відгук, посилання на такий договір в електронній системі Prozorro (за наявності), а також інформацію про якість виконаних робіт, наявність чи відсутність зауважень Аналогічним (- ими) договором (- ами) є договір, з характером робіт: нове будівництво, капітальний ремонт, реставраційний ремонт, реставрація, реконструкція, технічне переоснащення. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Критерій відноситься до лоту "Капітальний ремонт приміщень Державної
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. (* Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини. Учасник повинен підтвердити наявність сукупного обсягу чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2 (два) останні роки (2023-2024рр)., що передують року проведення закупівлі, в обсязі не менше 5 (п’яти) мільйонів гривень. Залежно від виду фінансової звітності, яку подає учасник до органів ДПС, у складі тендерної пропозиції надається: - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати форма № 2; - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за за 2 (два) останні роки (2023-2024рр)., що передують року проведення закупівлі., Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 26.12.2025 18:06  
Завершення періоду уточнень 07.01.2026 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 26.12.2025 18:05  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.01.2026 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна організація "Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02225447  
Юридична адреса 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, буд. 42