Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 17:29. Дата останніх змін - 26.12.2025 17:29

Додаткові роботи на об’єкті: «Капітальний ремонт стаціонару та прилеглих приміщень Клініки психічного здоров'я дітей, підлітків та молоді у частині цокольного поверху КНП ЛОР "Клінічний центр дитячої медицини" за адресою: м. Львів, вул. Дністерська, 27». Коригування

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-014184-a  
ID 0d07bba59a8448ebb27b7cbb58a061dd  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-016223-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`606`204.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ МЕДИЦИНИ»  
Очікувана вартість закупівлі 2`606`204.40 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування Процедури закупівель визначаються відповідно до вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі-Особливості) та ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині, що не врегульовані Особливостями. Відповідно до п.14 Особливостей: Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно опр люднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до пп.8 п. 13 Особливостей 1178 - Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Між ТОВ «Інвестиційна компанія «УКРБУДСЕРВІС» та КНП ЛОР "Клінічний центр дитячої медицини", укладено договір №126 від 15 серпня 2025 р. за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2025-07-23-011549-a на виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт стаціонару та прилеглих приміщень Клініки психічного здоров'я дітей, підлітків та молоді у частині цокольного поверху КНП ЛОР "Клінічний центр дитячої медицини" за адресою: м.Львів, вул. Дністерська,27(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) на суму 19 295 978,94 грн з ПДВ. Під час виконання робіт по об’єкту, було виявлено необхідність у виконанні додаткових робіт. Внаслідок звернення Підрядника було сформовано робочу групу за результатами роботи якої було визначено факт наявності додаткових робіт, які необхідно виконати під час здійснення робіт по об’єкту. Також за рішенням робочої групи було надано звернення до проектанта на коригування проектної документації для виконання додаткових робіт на об’єкті, згідно якого встановлено необхідність у виконанні наступних видів робіт: - зокрема, встановлено, що необхідно додатково виконати демонтажні роботи, опорядження стін та підлог, загальнобудівельні роботи сходової клітини, влаштування системи опалення, системи водопостачання та каналізації(Внутрішній водопровід В1,Т3 в межах цоколя, Пожежний водопровід В 2, 3. Внутрішня каналізація) та супутні їм.. За результатом коригування проектної документації отримано Експертний звіт по об’єкту В результаті отриманої інформації встановлено доцільність проведення закупівлі на додаткові роботи. Укладення прямого договору згідно пп. 8 п.13 Особливостей проводиться за сукупності підстав: 1. Договір на додаткові робіт буде укладено з попереднім підрядником, а саме з Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Інвестиційна компанія «УКРБУДСЕРВІС» 2. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним Договором №126 від 15 серпня 2025 р. між Замовником та Підрядником Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 % вартості первинного договору №126 від 15 серпня 2025 р. вартість якого становить 19 295 978,94 грн з ПДВ. 4. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, який був укладений 15 серпня 2025 р. . Отже, за наявності проектної документації на додаткові роботи по об’єкту та потреби у виконанні додаткових робіт, які стали необхідними в ході виконання робіт по цьому ж об’єкту, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, прийнято рішення здійснити закупівлю додаткових робіт керуючись пп.8, п. 13 Особливостей, оскільки у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі таких, що є пов’язані з предметом закупівлі основного договору, в того самого підрядника. Закупівля додаткових робіт у того самого підрядника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Розглянувши потребу у закупівлі на виконання додаткових робіт, прийнято рішення: - Здійснити закупівлю додаткових робіт без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі робіт відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості),  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Додаткові роботи на об’єкті: «Капітальний ремонт стаціонару та прилеглих приміщень Клініки психічного здоров'я дітей, підлітків та молоді у частині цокольного поверху КНП ЛОР "Клінічний центр дитячої медицини" за адресою: м. Львів, вул. Дністерська, 27». Коригування
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Дністерська,27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Нетипізований документ
UA-2025-07-23-011549-a-report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 17:22
Версія документу від: 26.12.2025 17:22
ID: 68e1c3d7a8dc4ac8b7a219bda2ed539a
Нетипізований документ
експертиза псих.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 17:22
Версія документу від: 26.12.2025 17:22
ID: b4a78d8b7c4d4ff096f5a0a1385ab31b
Нетипізований документ
лист кошториснику.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 17:22
Версія документу від: 26.12.2025 17:22
ID: 1a2f9573766b48da87683a031ae2280e
Нетипізований документ
обгрунтування (9).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 17:22
Версія документу від: 26.12.2025 17:22
ID: 20d8083982474a66988d9484842634d7
Нетипізований документ
протокол наради псих.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 17:22
Версія документу від: 26.12.2025 17:22
ID: a1bd76998d094036b8394dd0b5ac6138
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 17:29
Версія документу від: 26.12.2025 17:29
ID: 64ac33c946bf455b9b9c90dba467defe

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ МЕДИЦИНИ»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01996728  
Юридична адреса 79008, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА будинок 31  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
25/12/2
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`606`204.40 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`171`837.00 Гривня