Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 17:08. Дата останніх змін - 26.12.2025 17:08

ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний 9%. Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-013998-a  
ID 5ac92614a0134b72998b4dabe6fba86e  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 33 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Очікувана вартість закупівлі 221`660.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня