Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 17:03. Дата останніх змін - 26.12.2025 17:03

папір А4

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-013949-a  
ID c9608836c0d74253acd5d72f8c7a9655  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-015314-a  
Очікувана вартість закупівлі
14`094.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Сихівський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 14`094.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний JK Copier 80г/м2 500арк
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 87 пачка

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 17:02
Версія документу від: 26.12.2025 17:02
ID: d90eb25fb64a487e94c40b0adef9a8d0

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Сихівський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26056848  
Юридична адреса 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
35-2025
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
14`094.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
11`745.00 Гривня