Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 16:59. Дата останніх змін - 26.12.2025 16:59

Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-013908-a  
ID 93517cc0180d4553b06e7e1461b6b9a7  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-015867-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк (термін) поставки (передачі) товарів: з 01.01.2026 до 31.12.2026 року. Місце поставки (передачі) товарів – об’єкти Споживача, перелік яких наведено у додатку №1 проекту договору. Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем за фактично спожиту електроенергію на підставі отриманого у Постачальника рахунку та Акту купівлі-продажу електричної енергії протягом 5-ти робочих днів від дня його отримання. Датою здійснення оплати є дата надходження коштів на рахунок Постачальника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 4`250`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних вебсайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис Постачальник до 10 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим, оформлює рахунок на оплату за фактично спожиту електричну енергію та Акт приймання-передачі електричної енергії та в цей же строк надає їх Споживачу. Якщо Споживач не повернув підписаний Акт приймання-передачі Постачальнику протягом 5-ти робочих днів, або не надав повідомлення про наявність розбіжностей, такий Акт приймання-передачі вважається погоджений сторонами.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Електрична енергія, без розподілу
Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів: з 01.01.2026 до 31.12.2026 року. Місце поставки (передачі) товарів – об’єкти Споживача, перелік яких наведено у додатку №1 проекту договору. Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем за фактично спожиту електроенергію на підставі отриманого у Постачальника рахунку та Акту купівлі-продажу електричної енергії протягом 5-ти робочих днів від дня його отримання. Датою здійснення оплати є дата надходження коштів на рахунок Постачальника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 425000 кіловат-година

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору на 2026р. 2273.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 16:59
Версія документу від: 26.12.2025 16:59
ID: e10d6c61f54e4640a8a30c233123ad2f
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 16:59
Версія документу від: 26.12.2025 16:59
ID: 7d41062db3794265ac3a8e595aae738d

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Електрична енергія, без розподілу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Послуги розподілу включено Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 26.12.2025 16:59  
Початок періоду прийому пропозицій 26.12.2025 16:59  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 35346311  
Юридична адреса 23222, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Якушинці , "КОМПЛЕКС БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД№7"