Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 16:55. Дата останніх змін - 26.12.2025 16:55
ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо - вугілля камяне марки ДГ (13-100) збагачене та розсортоване, яке відповідає вимогам ДСТУ 7146:2010 "Вугілля камяне та антрацит для побутових потреб.Технічні умови" та ДСТУ 3472:2015"Вугілля буре, камяне та антрацит.Класифікація" та вугілля камяне марки Г(Г2)(13-100) збагачене та розсортоване, яке відповідає вимогам ДСТУ 7146:2010 "Вугілля камяне та антрацит для побутових потреб.Технічні умови" та ДСТУ 3472:2015 "Вгілля буре, камяне та антрацит. Класифікація"
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-013808-a | |
| ID | b7e5c07be7b142c89a5a8e89c891a9f2 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-015637-a |
Очікувана вартість закупівлі
2`980`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
описано в проекті договора
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВРАДІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 2`980`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки за поставлені Товари здійснюються Покупцем на підставі виставлених рахунків-фактур та видаткових накладних, відстрочка платежу за Товари може становити 10 (десять) календарних днів з моменту поставки Товарів на склад Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені Товари здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Вугілля кам'яне ДГ (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, збагачене розсортоване
Класифікація за ДК 021:2015: 09111100-1 - Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56301, Україна, Миколаївська область, селище Врадіївка, вул.Незалежності,104
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.02.2026
Умови поставки: описано в проекті договора
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 тонна
|
| 2) |
Вугілля кам'яне Г (Г2) (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, збагачене розсортоване
Класифікація за ДК 021:2015: 09111100-1 - Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56301, Україна, Миколаївська область, селище Врадіївка, вул.Незалежності,104
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.02.2026
Умови поставки: описано в проекті договора
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 тонна
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проект договору23664.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 16:52
Версія документу від: 26.12.2025 16:52
ID: 171088ef882d490dacfbe5ccfd4a9e22
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 16:55
Версія документу від: 26.12.2025 16:55
ID: fdbe1f2053874ceb88c5cfbaa2ca82c1
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Дата дії Банківської гарантії повинна дорівнювати строку дії Договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа або у вигляді сканованої паперової форми, в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України – гривні. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Постачальником-переможцем відбору в банку-гаранта на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання платіжної інструкції, інформації (гарантійного листа, довідки тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень всіх уповноважених осіб банку-гаранта, зазначених у цих документах. Довідка, видана банком-гарантом, завірена уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, також повинна містити номер та дату видачі Банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття (у законодавчо встановленій формі платіжного інструмента, що підтверджує таку операцію, із відміткою про проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код/QR-код, тощо, банківської установи, яка провела трансакцію)).
Банківська гарантія має відповідати нормам Закону України «Про банки і банківську діяльність», пункту 27 Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Банківська гарантія повинна відповідати також таким вимогам, описаним в. п.11.4 проекту договору
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 0 день
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Назва продукціі: збагачене розсортоване
Відповідність ДСТУ 3472 Очікуване значення: Так
Відповідність ДСТУ 7146 Очікуване значення: Так
Розмір кусків: 13-100
Марка: ДГ
Вид: кам'яне
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Назва продукціі: збагачене розсортоване
Відповідність ДСТУ 3472 Очікуване значення: Так
Відповідність ДСТУ 7146 Очікуване значення: Так
Розмір кусків: 13-100
Група: Г2
Марка: Г
Вид: кам'яне
|
Дати та строки
| Дата публікації | 26.12.2025 16:55 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 26.12.2025 16:55 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2025 16:46 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВРАДІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44004664 |
| Юридична адреса | 56301, Україна, Миколаївська область, Первомайський район селище міського типу Врадіївка, вул.Незалежності будинок 104 |
