Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 16:39. Дата останніх змін - 26.12.2025 16:53

Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102а (Державний бюджет) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-013596-a  
ID 30626b315dd548eeacfcb23fa0373695  
Очікувана вартість закупівлі
437`282.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державний податковий університет  
Очікувана вартість закупівлі 437`282.80 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Враховуючи наявну потребу замовника, що підтверджена службовою запискою від 24.12.2025 № 2/30-05/25 існує необхідність у здійсненні закупівлі послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102а за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”», процедура відкритих торгів з особливостями передбачає такі мінімальні строки проведення: не менше 7 календарних днів — від дати оголошення процедури до дати проведення електронного аукціону; до 5 робочих днів — на розгляд та оцінку тендерних пропозицій; 5 календарних днів — строк оскарження рішення про визначення переможця; від 1 до 10 календарних днів — строк укладання договору про закупівлю. Таким чином, загальний мінімальний строк проведення відкритих торгів з особливостями до моменту укладання договору становить не менше 18 календарних днів, а з урахуванням максимально допустимого строку укладання договору — до 33 календарних днів. Водночас проміжок часу між датою підготовки службової записки та граничним строком надання послуг складає менше 30 календарних днів, що об’єктивно унеможливлює проведення відкритих торгів з особливостями у строках, визначених Постановою КМУ № 1178, з урахуванням усіх передбачених процедурних етапів. Будівля гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська область, м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102а є триповерховою кам’яною спорудою 1973 року забудови з покрівлею з металочерепиці на дерев’яних несучих конструкціях. Конструктивні особливості будівлі суттєво підвищують ризик ураження блискавкою та виникнення пожежі під час грозової діяльності. У безпосередній близькості до гуртожитку розташовані об’єкти підвищеної небезпеки та житлова забудова, зокрема котельня, що забезпечує опалення гуртожитку, котельня для опалення багатоповерхової недобудови, багатоповерхова недобудована будівля та будівлі для проживання людей. Більшість зазначених об’єктів не обладнана системами блискавкозахисту, що створює підвищений ризик для безпечної експлуатації гуртожитку, життя і здоров’я мешканців та персоналу. Відповідно до вимог чинного законодавства та державних стандартів у сфері блискавкозахисту, зокрема ДСТУ EN 62305-1:2012, ДСТУ IEC 62305-2:2012, ДСТУ EN 62305-3:2012 та ДСТУ EN 62305-4:2012, балансоутримувач зобов’язаний забезпечити захист будівель, обладнання та людей від прямого і непрямого впливу блискавки. Відсутність системи зовнішнього блискавкозахисту у будівлі гуртожитку створює реальну загрозу виникнення надзвичайних ситуацій, ураження електричним струмом, пошкодження електричних мереж, пожежі та завдання шкоди життю і здоров’ю людей, що обумовлює необхідність невідкладного вжиття заходів. З метою усунення виявлених ризиків та приведення об’єкта у відповідність до вимог чинних нормативних документів виникла нагальна потреба у наданні послуг з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі гуртожитку. Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби на 2025 рік у послугах за предметом закупівлі послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівлі гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102а за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня