Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 16:20. Дата останніх змін - 26.12.2025 16:20
Молоко питне, пастеризоване, вітамізоване для дітей від 2-х років, жирністю 2,5%
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-013176-a | |
| ID | 23d49e8da4bd4da980e0d3d0d19c7b71 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-015039-a |
Очікувана вартість закупівлі
4`192`890.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Поставка повинна виконуватись транспортом, що спеціально облаштований для перевезення даного товару що є предметом закупівлі, та мати санітарний паспорт. Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 80 закладів освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 3 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Поставка товару має відбуватись у робочі дні з 08:00 до 17:00.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Очікувана вартість закупівлі | 4`192`890.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 90 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Молоко питне пастеризоване, вітамінізоване, 2,5%, 1000г, для дітей від 2-х років, плівка поліетиленова
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 3 проєкту договору
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Поставка повинна виконуватись транспортом, що спеціально облаштований для перевезення даного товару що є предметом закупівлі, та мати санітарний паспорт. Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 80 закладів освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 3 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Поставка товару має відбуватись у робочі дні з 08:00 до 17:00.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 82700 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору (молоко).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 16:18
Версія документу від: 26.12.2025 16:18
ID: cbd5299cdc974206a9b3a20e116003cd
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 16:19
Версія документу від: 26.12.2025 16:19
ID: 3e98b413967f4d3694aaab62f065e7ed
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 7566: так
Вік дітей: для дітей від 2-х років
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Безлактозне Очікуване значення: ні
Вітамінізоване Очікуване значення: Так
Маса нетто Очікуване значення: 1000 грам
Масова частка жиру Очікуване значення: 2.5 відсоток
|
Дати та строки
| Дата публікації | 26.12.2025 16:20 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 26.12.2025 16:20 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2025 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37397216 |
| Юридична адреса | 02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 6-А |
