Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 16:15. Дата останніх змін - 26.12.2025 16:15

Джерела резервного живлення -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-013086-a  
ID 538964636cab46678bd42f1478608527  
Очікувана вартість закупівлі
182`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"  
Очікувана вартість закупівлі 182`500.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування КДЮСШ «Школа спорту» визначено наявність нагальної потреби у здійсненні закупівлі Джерела резервного живлення (ДК 021:2015: 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок), яка зумовлена частими і довгими відключеннями електроенергії в місті Києві протягом осінньо-зимового періоду 2025 року, що не дає можливості повноцінно працювати КДЮСШ та проводити навчального-тренувальний процес у належних умовах. КДЮСШ «Школа спорту» листом від 21.11.2025 від №078/25-234 звернулась до Депутата Київської міської ради з проханням просприяти процесу виділення коштів на закупівлю, в тому числі, джерел безперебійного живлення для забезпечення безперебійної роботи школи та навчально-тренувального процесу. 27 листопада 2025 року було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2025-11-27-018223-a за предметом закупівлі Джерела резервного живлення (ДК 021:2015: 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок). Протоколом № 103 від 10.12.2025 було визначено переможця закупівлі та повідомлено про намір укласти договір. 14.12.2025 Переможець закупівлі, у срок передбачений законодавством, оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, 22.12.2025 Переможець листом від 22.12.2025 відмовився від підписання договору, у зв’язку з чим пропозицію Переможця було відхилено Протоколом Уповноваженої особи №116 від 22.12.2025 на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Листом від 03.12.2025 № 08-04.1-06/12978 Головне управління Державної казначейської служби України у м.Києві повідомило про регламент роботи органів Державної казначейської служби України у період завершення бюджетного 2025 року та початку 2026 року, а саме: граничним терміном здійснення видатків бюджетного 2025 року є 28 грудня 2025 року, прийняття електронних документів клієнтів із системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства - Казначейство» завершиться о 17-30 28 грудня 2025 року. Враховуючи стислі терміни між тим, коли бюджетні кошти за відповідним КЕКВ були доведені по кошторису, строком на проведення процедури закупівлі та її відміною, у зв’язку з відхиленням пропозиції переможця на підставі пп.3 п.44 Особливостей, та термінами роботи Держказначейської служби, нагальну потребу у здійсненні закупівлі, яку Замовник не міг передбачити на початку року, є очевидним, що здійснити закупівлю шляхом проведення відкритих торгів з особливостями неможливо із дотриманням строків для проведення процедури закупівлі. Зважаючи на вищенаведене, закупівлю доцільно здійснити на підставі пп. 4 п. 13 Особливостей, а саме: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25