Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 15:22. Дата останніх змін - 26.12.2025 15:22

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-011631-a  
ID e2ed292281b348c8bc5db9180140ffad  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-013457-a  
Очікувана вартість закупівлі
19`197.85 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ комунальної власності Бучацької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 19`197.85 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір А-4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 штука
2)
файл А-4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
3)
блокнот
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
4)
дирокол
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 15:22
Версія документу від: 26.12.2025 15:22
ID: f453fc42b86544ff88db6f62c226be7e

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ комунальної власності Бучацької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45594171  
Юридична адреса 48402, Україна, Тернопільська область, Чортківський район, місто Бучач, майдан Волі, 1  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
19`197.85
Гривня без ПДВ
Переможець
26.12.2025 15:22

Укладені договори

Номер договору
3/25
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
19`197.85 Гривня без ПДВ