Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 15:22. Дата останніх змін - 26.12.2025 15:22
Офісне устаткування та приладдя різне
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-011631-a | |
| ID | e2ed292281b348c8bc5db9180140ffad | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-013457-a |
Очікувана вартість закупівлі
19`197.85 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ комунальної власності Бучацької міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 19`197.85 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір А-4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 штука
|
| 2) |
файл А-4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 3) |
блокнот
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 4) |
дирокол
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 15:22
Версія документу від: 26.12.2025 15:22
ID: f453fc42b86544ff88db6f62c226be7e
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ комунальної власності Бучацької міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 45594171 |
| Юридична адреса | 48402, Україна, Тернопільська область, Чортківський район, місто Бучач, майдан Волі, 1 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
19`197.85
Гривня без ПДВ
Переможець
26.12.2025 15:22
Укладені договори
Номер договору
3/25
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
19`197.85 Гривня без ПДВ
