Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:59. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:59

Код ДК 021:2015 – 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-010863-a  
ID dcee035f8f354b1f89056337bd4573f6  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-011628-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Термін поставки товару: з дати укладання договору до 28 лютого 2026 року. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Покупцем на електронну адресу Постачальника з відповідною інформацією. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: 69033, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, буд. 10А з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару (також доставка документів) здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ ТА/АБО В ПІДВАЛЬНЕ ПРИМІЩЕННЯ СКЛАДУ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 16`370.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 06.01.26
Залишилось 9 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється за фактом поставки та відвантаження Постачальником товару на склад на підставі видаткової накладної  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Профіль для гіпсокартону
Класифікація за ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69033, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Оріхівське шосе, 10А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Умови поставки: Термін поставки товару: з дати укладання договору до 28 лютого 2026 року. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Покупцем на електронну адресу Постачальника з відповідною інформацією. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: 69033, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, буд. 10А з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару (також доставка документів) здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ ТА/АБО В ПІДВАЛЬНЕ ПРИМІЩЕННЯ СКЛАДУ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 88 штука
2)
Профіль для гіпсокартону
Класифікація за ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69033, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Оріхівське шосе, 10А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Умови поставки: Термін поставки товару: з дати укладання договору до 28 лютого 2026 року. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Покупцем на електронну адресу Постачальника з відповідною інформацією. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: 69033, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, буд. 10А з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару (також доставка документів) здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ ТА/АБО В ПІДВАЛЬНЕ ПРИМІЩЕННЯ СКЛАДУ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 44 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт Договору+ Проєкт договору застави.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:58
Версія документу від: 26.12.2025 14:58
ID: fe9d351c9951441c8c587062d700102a
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:59
Версія документу від: 26.12.2025 14:59
ID: 5527f89aaf4b4ed682a7bc7db1d6d3dc

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником у вигляді застави в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості (ціни) договору. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Підтвердити відповідно технічної можливості майданчика на якому працюють учасники (так, ні, згоден, не згоден або завантаженням довідки про погодження відповідності у довільній формі тощо)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Профіль для гіпсокартону
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип: ud
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Довжина від: 3000 - 3000 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Ширина від: 27 - 27 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Товщина від: 0.45 - 2.5 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Профіль для гіпсокартону
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип: cd
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Довжина від: 3000 - 3000 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Ширина від: 60 - 60 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Товщина від: 0.45 - 2.5 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 26.12.2025 14:59  
Початок періоду прийому пропозицій 26.12.2025 14:59  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.01.2026 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05498909  
Юридична адреса 69033, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А