Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:54. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:57

Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-010749-a  
ID 3c57aa53b12e4faca84f3e4126074838  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-010981-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`504`254.52 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі (в залежності від кількості обраних лотів) становить 20.40 - 3508.80 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`504`254.52 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
26.12.25
Період уточнень
до 31.12.25
Період оскаржень
до 31.12.25
Подання пропозицій
до 03.01.26
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
05.01.26

Специфікація закупівлі

Лот №1. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 157`028.03 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`570.28 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 15:39  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, селище Делятин, ***
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 577.5 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Лот 1.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 05fc736ff96843fb8b990985bca439d6
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №2. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 48`804.56 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 488.05 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 11:14  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, ***
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 174.9 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Лот 2.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 6eaef61033664349b394cb9e8dcbe621
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №3. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 267`651.58 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`676.52 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 11:53  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, 4 адреси
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1022 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Лот 3.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 8804c82f6f45479daaf35bd6f4464638
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №4. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 549`581.73 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`495.82 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 12:00  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, 13 адрес
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1751.32 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Лот 4.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: ac18d59b7f504742bed657e65d7c3093
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №5. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 114`180.52 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`141.81 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 12:58  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, 4 адрес
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 328.7 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Лот 5.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: d1180e4d539a48729bc3c0db16e320cf
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №6. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`495.27 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 34.95 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 14:57  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, ***
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12.48 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 6.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: ce35fc4603954af4907508d9ef67d658
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №7. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 30`641.13 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 306.41 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 14:21  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, ***
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 117 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Лот 7.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df689aed816742179f659c7345be131d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №8. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 55`879.05 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 558.79 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 15:59  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, село Турка, ***
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 197 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Нетипізований документ
Додаток 2 Лот 8.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: d5773edafa3a4a63bca817c4e76d8aef
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №9. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 38`881.06 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 388.81 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 12:39  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, 2 адреси
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 123.9 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Лот 9.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 5aa0acb1e14e4914b1bd96e8737fdaa9
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Лот №10. Послуги з управління побутовими відходами ДК 021-2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 238`111.59 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`381.12 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 14:07  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з управління побутовими відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, селище Делятин, ***
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 875.7 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: df9389f815d245429e91aa9e9c682587
Критерії прийнятності
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 19002b7ddb80436293e76b3537db2be5
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 64b97d36545b418cac3327f1c4d69eaa
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 630eec1149b645a5982eda96bef8d654
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Лот 10.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:55
Версія документу від: 26.12.2025 14:55
ID: 8644a39d9ead442882a7f9e4ba724847
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:57
Версія документу від: 26.12.2025 14:57
ID: 6749a17b50da4ad2801bb06a0e7bf5b2

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 120 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»);) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»);) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»);) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»);) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»);) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»);) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»); ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»); ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.Наявність досвіду виконання аналогічного договору ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти») Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.Наявність досвіду виконання аналогічного договору ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів(ТЗ) для вивезення побутових відходів (власні, орендовані або у лізингу) із зазначенням номерних знаків цих ТЗ. - У випадку, якщо транспортні засоби не є власними – надаються копії договорів оренди, лізингу чи інші документи, які підтверджують правову підставу користування такою МТБ. - на власні транспортні засоби надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(«техпаспорти»); ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з управління побутовими відходам
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за яким учасник надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів. 1.2.3.. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 26.12.2025 14:57  
Завершення періоду уточнень 31.12.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 26.12.2025 14:54  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.01.2026 14:15  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08494013  
Юридична адреса 76014, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вулиця Національної Гвардії, будинок 14Г