Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:51. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:51
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-010513-a | |
| ID | cffa154c63344424b9775ba5538ee321 |
Очікувана вартість закупівлі
463`314.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Хліб цільнозерновий пшеничний Хліб із суміші цільнозернового та пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці: 3780 кг. Строк придатності не більше 72 годин. Відповідність ДСТУ 7517:2024 Вага однієї хлібини 0,500г. -1000г. ДСТУ 7517:2024 Хліб із суміші цільнозернового та пшеничного борошна. Зберігання готової продукції здійснюють у сухих, чистих, добре провітрюваних приміщеннях, не заражених шкідниками хлібних запасів, за температури не нижче ніж +6ºС та відносній вологості повітря, що не перевищує 75%. Кожна хлібина повинна бути запакована у поліетиленовий пакет з маркуванням, відповідно до правил маркування харчових продуктів. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. Товар поставляється за рахунок та силами Постачальника, невеликими партіями на підставі замовлень (заявок) Покупця, протягом 1 (одного) робочого дня після отримання заявки, з 8:00 до 11:00 протягом строку дії Договору. Строк поставки: до 31 грудня 2026 року. Місце поставки товарів: 02221, м. Київ, просп. Червоної Калини, 28-В. Товар поставляється з наступними документами: а) видаткова накладна, оформлена відповідно до вимог законодавства та специфікації до Договору (ціна за од. без ПДВ, ціна за од. з ПДВ, всього з ПДВ, окремо сума ПДВ); б) документи, що засвідчують якість товару та відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (нормам), що передбачено для даного виду Товару (хліб м’який, не горілий, з якісних інгридієнтів). Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки Товару, відповідно до ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України та Постанови КМУ №590 від 09.06.2021 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», протягом 10 банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Покупця.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1 Служби у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |
| Очікувана вартість закупівлі | 463`314.60 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!