Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:43. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:43

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (набір ручок гелевих 18 кол.металік, ножиці офісні 21 см.ФОРМАТ, обкл.для зошита 100 мкр. Полімер,файли А4 40 мкм ФРЕШ, зошит 18 арк.клітинка Тетрада, зошит 96 арк.кліт.Поділля, калькулятор 410, клей-олівець 25 гр 4912, лінійка 20 см. метал., олівець простий з ластиком Marco 9001e, коректор 705, резинка KOH-I-NOOR 6541/40, ручка RADIUS face Pen,скотч 90м.,скоби №24 2232, точилка B-126) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-010307-a  
ID 3dc02af1585e40d79ef307d5580dc60b  
Очікувана вартість закупівлі
2`683.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа ''Центр надання соціальних послуг Городоцької міської ради''  
Очікувана вартість закупівлі 2`683.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25