Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:41. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:41
Продукти харчування: молоко коров'яче пастеризоване, молоко згущене. ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-010282-a | |
| ID | dbf6cc56c18c463db5b915293a39a0b7 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-008060-a |
Очікувана вартість закупівлі
597`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк постачання товару: – з дати підписання договору до 31.12.2026 , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. 3. Місце постачання товару: датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 32331, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43.. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 597`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за фактом його постачання, згідно накладної, в якій вказані всі реквізити впродовж 30 (тридцять) календарних днів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково, видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється за фактично поставлену кількість Товару. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Умови поставки
| Подія | Дата подання заявки | |
| Опис | Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб | |
| Тип оплати | Повторювана поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 1 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5-3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900-1000г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область, р-н Кам'янець-Подільський, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Строк постачання товару: – з дати підписання договору до 31.12.2026 , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. 3. Місце постачання товару: датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 32331, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43.. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6000 кілограм
|
| 2) |
Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 350-380г, банка консервна, ДСТУ 4274
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область, Україна, р-н Кам'янець-Подільський, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Строк постачання товару: – з дати підписання договору до 31.12.2026 , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. 3. Місце постачання товару: датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 32331, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43.. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проєкт договору молоко.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:41
Версія документу від: 26.12.2025 14:41
ID: 2a29aa2f0cc549e8b401d30ba54ab83e
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:41
Версія документу від: 26.12.2025 14:41
ID: 86b723e571ec466bb8285e9f58cd0c11
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Постачальник повинен надати письмове підтвердження Забезпечення виконання договору про закупівлю (документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути надано у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою (у разі використання у своїй господарській діяльності печатки) Постачальника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Покупця, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору) Очікуване значення: 5 відсоток
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: пастеризоване
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661: так
Маса нетто від: 900 - 1000 грам
Масова частка жиру від: 2.5 - 3.2 відсоток
Упаковка: плівка поліетиленова
Безлактозне Очікуване значення: ні
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: звичайне
Маса нетто від: 350 - 380 грам
Масова частка жиру: 8.5
Підсолоджувач: цукор
Упаковка: банка консервна
Відповідність ДСТУ 4274 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 26.12.2025 14:41 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 26.12.2025 14:41 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2025 15:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 23354172 |
| Юридична адреса | Україна, Донецька область, с. Соснове |
