Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:20. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:20

ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Навчальне обладнання) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-009369-a  
ID be3bb046ab7e4fa89dafbd8ca002541e  
Очікувана вартість закупівлі
422`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДУБІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ДУБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 422`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування У відповідності до п.п. 4 пункту 13 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Дубівським ліцеєм Дубівської селищної ради Тячівського району проводиться закупівля «ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Навчальне обладнання)», ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, оголошення № UA-2025-12-05-018804-a. Закупівля проводиться для забезпечення потреб у навчальному обладнанні для кабінетів осередку по навчальній програмі «Захист України» , згідно плану на 2025 рік. Закупівля проводиться за рахунок коштів субвенції Державного бюджету та місцевого бюджетів на умовах співфінансування (95% - кошти державного бюджету та 5% - кошти місцевого бюджету (у нашому випадку)), у відповідності до вимог Постанови КМУ №1374 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета “Захист України». Субвенція спрямована до кінця 2025 року. Рішенням №1110 від 24.12.2024 року Дубівської селищної ради «Про місцевий бюджет на 2025 рік» кошти вищезазначеної субвенції та кошти місцевого бюджету на умовах співфінансування передбачені на 2025 рік Дубівським ліцеєм Дубівської селищної ради Тячівського району ради, як головному розпоряднику. Враховуючи те, що по даній закупівлі Органом оскарження (Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) призупинено торги та опубліковано 25.12.25 року рішення, то в законні терміни завершення даної закупівлі та укладення договору до кінця 2025 року є неможливим, а також застосування електронного каталогу. Крім того, як зазначалося вище, кошти виділено на 2025 бюджетний термін ( крім того і закупівлі провадиться саме по плану на 2025 рік), та сама субвенція виділялася на вказаний період, відповідно і Рішення №1264 Дубівської селищної ради «Про місцевий бюджет на 2026 рік» кошти вказаної субвенції та співфінансування не передбачені. Вразі не завершення вказаних торгів у 2025 році, на вказані кошти та цілі не має можливості провести нові торги, а відповідно в разі не закупівлі необхідного товару, що передбачений для потреб закладу, вивчення предмету (його практичної частини) не буде повноцінним, а додаткові кошти місцевого бюджету відсутні. Враховуючи вище викладене, слідує що існує нагальна потреба (документально підтверджена) у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Керуючись п.п. 4 пункту 13 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», прийнято рішення про укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару по предмету «ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Навчальне обладнання)», ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25