Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:15. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:15

Канцтовари

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-009425-a  
ID 03810470a67d4d63b48f9b34bc3b620e  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-010990-a  
Очікувана вартість закупівлі
8`145.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Димерської селищної ради  
Очікувана вартість закупівлі 8`145.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
2)
Файл А 4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
3)
Папка реєстратор 7 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
4)
Папка реєстратор 5 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:15
Версія документу від: 26.12.2025 14:15
ID: 3da96ca31f9f47289255581c281bd54e

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Димерської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44078631  
Юридична адреса 07330, Україна, Київська область, селище міського типу Димер, вул.Соборна, будинок 19  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
8`145.00
Гривня без ПДВ
Переможець
26.12.2025 14:15

Укладені договори

Номер договору
25/12
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
8`145.00 Гривня без ПДВ