Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:15. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:15
Канцтовари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-009425-a | |
| ID | 03810470a67d4d63b48f9b34bc3b620e | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-010990-a |
Очікувана вартість закупівлі
8`145.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ освіти Димерської селищної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 8`145.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір офісний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
|
| 2) |
Файл А 4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 3) |
Папка реєстратор 7 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 4) |
Папка реєстратор 5 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:15
Версія документу від: 26.12.2025 14:15
ID: 3da96ca31f9f47289255581c281bd54e
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ освіти Димерської селищної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44078631 |
| Юридична адреса | 07330, Україна, Київська область, селище міського типу Димер, вул.Соборна, будинок 19 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
25/12
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
8`145.00 Гривня без ПДВ
