Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:09. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:09

ДК 021:2015 15550000-8 – Молочні продукти різні (CPV) (кефір 2,5%, фасування 200 г, стакан пластиковий, ДСТУ 4417; сметана 20%, фасування 1000 г, відро пластикове, ДСТУ 4418) Кефір 2,5%, фасування 200г, стакан пластиковий, ДСТУ 4417; Сметана 20%, фасування 1000г, відро пластикове, ДСТУ 4418 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-009231-a  
ID 8f5b4fd53934455ab371dddd2833181a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк (термін) поставки (передачі) Товару становить – щоденно до 10:00 год. на підставі заявок Покупця. При кожній поставці товару Постачальник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпечність товару (посвідчення (сертифікат, паспорт, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби чи інші документи, що передбачені чинним законодавством України. Місце поставки (передачі) товарів: вул. Клінічна, 1, продуктовий склад, м. Тернопіль, 46002. Поставка Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. Розвантаження здійснюється представниками Постачальника в продуктовому складі Покупця. Розвантажувальні роботи виконують особи, які супроводжують товар у дорозі. Кефір 2,5%, фасування 200г, стакан пластиковий, ДСТУ 4417; Сметана 20%, фасування 1000г, відро пластикове, ДСТУ 4418

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 756`677.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!