Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 13:54. Дата останніх змін - 26.12.2025 13:54

021:2015:50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (реставрація та заправка картриджів) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-008781-a  
ID edbe368797664b3c983f2ae522685b6e  
Очікувана вартість закупівлі
3`680.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради"  
Очікувана вартість закупівлі 3`680.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня