Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 13:37. Дата останніх змін - 26.12.2025 13:37

Продукти харчування, а саме: хліб Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці; Хліб з пшеничного борошна, в упаковці -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-008309-a  
ID 3c078259c189497a871ac1a298226482  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці; Хліб з пшеничного борошна, в упаковці Постачання товару відбувається щоденно протягом 2026 відповідно замовлення спеціальним транспортом Учасника з 7:00 до 08:30. Поставка товару партіями на підставі заявки Замовника за окремим місцем дислокації згідно з замовленнями (вул. Івана та Юрія Лип, 3-А; вул. Ак.Сахарова, 30/1). На виконання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Постачальик – виробник повинен мати експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (Постачальник, який провадит діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, повинен мати підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку). Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника. Водій транспорту або особи, що супроводжують продукти харчування, повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями, тощо). Транспортні засоби, якими постачається Товар, забезпечують збереження Товару під час перевезення, повинни мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення Товарів, які є об’єктами санітарного нагляду, а також забезпечення необхідного, відповідно з технічними регламентами на Товар, температурного режиму під час перевезення Товару. Водій (експедитор) або інші особи, які приймают участь у виконанні договору обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу товару. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно – гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Товар повинен бути у відповіднії тарі з необхідним маркуванням (дата і час виготовлення), яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку"  
Очікувана вартість закупівлі 319`540.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня