Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 13:18. Дата останніх змін - 26.12.2025 13:18
Масло солодковершкове 82,5%, фасування 200г
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-007785-a | |
| ID | d75eb268308b4b2b92640924d0c2e604 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-008646-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`573`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
УМОВИ ПОСТАВКИ 4.1. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцеві окремими партіями згідно з замовленнями від Покупця з 08:00 до 12:00 год., окрім вихідних. за графіком (Додаток № 2). 4.2. Місце поставки Товару – Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради, 54058, Миколаївська обл. м. Миколаїв, вул. Київська, 1, харчоблок. Передача Товару здійснюється матеріально-відповідальній особі згідно накладних (видаткових накладних, товарно- транспортних накладних). 4.3. Покупець не пізніше 12:00 год. дня, який передує дню поставки направляє Постачальнику замовлення щодо поставки відповідної партії Товару у письмовій формі на поштову адресу ____________ та/або засобами електронного, телефонного зв’язку на номер телефону ____________ та/або адресу електронної пошти ________________. 4.4. Відвантаження Постачальником не вказаного у Специфікації Товару не допускається. Відвантажений Постачальником з порушенням цього пункту Товар не підлягає прийманню та оплаті Покупцем. 4.5. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення Товару, має документ, що підтверджує своєчасне проведення санітарної обробки такого транспортного засобу та відповідає іншим вимогам, встановлених для перевезення Товару. 4.6. Водій цього транспорту, а також особи, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Покупця має право перевіряти наявність документу щодо проведення санітарної обробки транспортного засобу та санітарні книжки зазначених осіб, які контактують з Товаром. 4.7. Постачальник зобов’язаний одночасно з Товаром передати Покупцеві належним чином оформлені товаросупровідні документи (видаткова накладна, товарно-транспортна накладна) та документи, що засвідчують якість Товару (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи або гігієнічний висновок або протоколи випробувань/досліджень або декларація виробника або сертифікат якості або сертифікат відповідності або свідоцтво/посвідчення про якість, тощо). 4.8. Неналежне оформлення Постачальником документів, які передаються разом з партією Товару, або відсутність хоча б одного із цих документів вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товару. 4.9. Якщо Товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т.ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання Товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, явка якого є обов’язковим. Обов’язковою є наявність та пред’явлення Покупцеві документа, який підтверджує повноваження представника Постачальника. У цьому разі накладну Покупець не підписує. Представники Сторін в день виявлення недоліків складають Акт про виявлені недоліки Товару, в якому зазначаються недоліки Товару, порушення інших умов постачання, перелік відсутніх документів та строк усунення таких недоліків, який не повинен перевищувати 24 годин з моменту складання Акту. Постачальник вважається повідомленим про Акт про виявлені недоліки з моменту його підписання представниками Сторін, а у разі відмови представника Постачальника підписати Акт – з моменту надсилання Покупцем Акту на адресу електронної пошти Постачальника. Постачальник відповідає за недоліки Товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування та/чи зберігання Товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків Товару, несе Постачальник. 4.10. При виявленні Покупцем прихованих недоліків Товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Покупець зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий Товар. Вивіз Товару зі складу Покупця здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду Товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки або розпаковки. Сторони складають Акт про виявлені недоліки (приховані недоліки), в якому зазначаються недоліки Товару та строк усунення таких недоліків. Такий Товар вважається не поставленим та має бути замінений Постачальником протягом 24 годин з моменту складання Акту. 4.11. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Покупець після спливу встановленого строку має право повернути Товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий Товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства та цього Договору, у т.ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 4.12. Покупець залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленого Товару для проведення лабораторних досліджень (випробувань), які проводяться за рахунок Постачальника на відповідність показників якості та безпечності Товару в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вибір лабораторії здійснюється за згодою Сторін. Постачальник вправі заперечувати проти вибору лабораторії тільки у разі надання доказів її некомпетентності / необ’єктивності / залежності від Покупця. У разі якщо Сторони не досягли такої згоди, Покупець самостійно визначає лабораторію, яка проводитиме дослідження (випробування). Результати досліджень (випробувань) поширюються на всю партію Товару. При невідповідності показників Товару за результатами проведеного дослідження (випробування), зокрема за будь-яким одним показником, Покупець залишає за собою право повернути Товар Постачальнику та вимагати або заміну неякісного Товару протягом одного робочого дня з моменту отримання Постачальником повідомлення від Покупця про результати проведених лабораторних досліджень (випробувань) або повернення коштів, сплачених за такий Товар, та одностороннього розірвання цього Договору. Послуги уповноваженої лабораторії за проведення лабораторних досліджень (випробувань) оплачуються Постачальником. Невмотивована відмова Постачальника оплати послуг лабораторії з перевірки якості та безпечності Товару, невмотивоване заперечення проти вибору лабораторії вважатиметься згодою Постачальника з тим, що поставлена ним партія Товару, з якої відібрані зразки (проби), є неналежної якості. 4.13. У разі відмови від оплати Товару з причин його невідповідності та/або невідповідності супроводжувальних документів умовам Договору, Покупець не несе відповідальності за прострочення строку оплати Товару. 4.14. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Покупцем Товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін накладної. Покупець має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає умовам цього Договору. 4.15. Якщо за умовами цього Договору виконання зобов’язань Постачальника забезпечується гарантією банка (далі – Банківська гарантія), Постачальник зобов’язується надати Покупцеві в установлений Договором термін Банківську гарантію. У разі ненадання Постачальником Покупцеві Банківської гарантії в передбачений Договором термін, Постачальник вважається таким, що відмовився від укладання договору на умовах, визначеними Покупцем у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`573`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар згідно з накладними (видатковими накладними) в розмірі 100% упродовж 90 календарних днів з дати постачання Товару за наявності відповідних коштів на рахунках Покупця. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 90 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Масло солодковершкове 82,5%, фасування 180-200г
Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул Київська 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: УМОВИ ПОСТАВКИ
4.1. Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцеві окремими партіями згідно з замовленнями від Покупця з 08:00 до 12:00 год., окрім вихідних. за графіком (Додаток № 2).
4.2. Місце поставки Товару – Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради, 54058, Миколаївська обл. м. Миколаїв, вул. Київська, 1, харчоблок. Передача Товару здійснюється матеріально-відповідальній особі згідно накладних (видаткових накладних, товарно- транспортних накладних).
4.3. Покупець не пізніше 12:00 год. дня, який передує дню поставки направляє Постачальнику замовлення щодо поставки відповідної партії Товару у письмовій формі на поштову адресу ____________ та/або засобами електронного, телефонного зв’язку на номер телефону ____________ та/або адресу електронної пошти ________________.
4.4. Відвантаження Постачальником не вказаного у Специфікації Товару не допускається. Відвантажений Постачальником з порушенням цього пункту Товар не підлягає прийманню та оплаті Покупцем.
4.5. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення Товару, має документ, що підтверджує своєчасне проведення санітарної обробки такого транспортного засобу та відповідає іншим вимогам, встановлених для перевезення Товару.
4.6. Водій цього транспорту, а також особи, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Покупця має право перевіряти наявність документу щодо проведення санітарної обробки транспортного засобу та санітарні книжки зазначених осіб, які контактують з Товаром.
4.7. Постачальник зобов’язаний одночасно з Товаром передати Покупцеві належним чином оформлені товаросупровідні документи (видаткова накладна, товарно-транспортна накладна) та документи, що засвідчують якість Товару (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи або гігієнічний висновок або протоколи випробувань/досліджень або декларація виробника або сертифікат якості або сертифікат відповідності або свідоцтво/посвідчення про якість, тощо).
4.8. Неналежне оформлення Постачальником документів, які передаються разом з партією Товару, або відсутність хоча б одного із цих документів вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товару.
4.9. Якщо Товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т.ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання Товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, явка якого є обов’язковим. Обов’язковою є наявність та пред’явлення Покупцеві документа, який підтверджує повноваження представника Постачальника. У цьому разі накладну Покупець не підписує. Представники Сторін в день виявлення недоліків складають Акт про виявлені недоліки Товару, в якому зазначаються недоліки Товару, порушення інших умов постачання, перелік відсутніх документів та строк усунення таких недоліків, який не повинен перевищувати 24 годин з моменту складання Акту. Постачальник вважається повідомленим про Акт про виявлені недоліки з моменту його підписання представниками Сторін, а у разі відмови представника Постачальника підписати Акт – з моменту надсилання Покупцем Акту на адресу електронної пошти Постачальника. Постачальник відповідає за недоліки Товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування та/чи зберігання Товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків Товару, несе Постачальник.
4.10. При виявленні Покупцем прихованих недоліків Товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Покупець зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий Товар. Вивіз Товару зі складу Покупця здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду Товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки або розпаковки. Сторони складають Акт про виявлені недоліки (приховані недоліки), в якому зазначаються недоліки Товару та строк усунення таких недоліків. Такий Товар вважається не поставленим та має бути замінений Постачальником протягом 24 годин з моменту складання Акту.
4.11. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Покупець після спливу встановленого строку має право повернути Товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий Товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства та цього Договору, у т.ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій.
4.12. Покупець залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленого Товару для проведення лабораторних досліджень (випробувань), які проводяться за рахунок Постачальника на відповідність показників якості та безпечності Товару в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вибір лабораторії здійснюється за згодою Сторін. Постачальник вправі заперечувати проти вибору лабораторії тільки у разі надання доказів її некомпетентності / необ’єктивності / залежності від Покупця. У разі якщо Сторони не досягли такої згоди, Покупець самостійно визначає лабораторію, яка проводитиме дослідження (випробування). Результати досліджень (випробувань) поширюються на всю партію Товару. При невідповідності показників Товару за результатами проведеного дослідження (випробування), зокрема за будь-яким одним показником, Покупець залишає за собою право повернути Товар Постачальнику та вимагати або заміну неякісного Товару протягом одного робочого дня з моменту отримання Постачальником повідомлення від Покупця про результати проведених лабораторних досліджень (випробувань) або повернення коштів, сплачених за такий Товар, та одностороннього розірвання цього Договору. Послуги уповноваженої лабораторії за проведення лабораторних досліджень (випробувань) оплачуються Постачальником. Невмотивована відмова Постачальника оплати послуг лабораторії з перевірки якості та безпечності Товару, невмотивоване заперечення проти вибору лабораторії вважатиметься згодою Постачальника з тим, що поставлена ним партія Товару, з якої відібрані зразки (проби), є неналежної якості.
4.13. У разі відмови від оплати Товару з причин його невідповідності та/або невідповідності супроводжувальних документів умовам Договору, Покупець не несе відповідальності за прострочення строку оплати Товару.
4.14. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Покупцем Товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін накладної. Покупець має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає умовам цього Договору.
4.15. Якщо за умовами цього Договору виконання зобов’язань Постачальника забезпечується гарантією банка (далі – Банківська гарантія), Постачальник зобов’язується надати Покупцеві в установлений Договором термін Банківську гарантію. У разі ненадання Постачальником Покупцеві Банківської гарантії в передбачений Договором термін, Постачальник вважається таким, що відмовився від укладання договору на умовах, визначеними Покупцем у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2850 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове) 2026р2.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 13:17
Версія документу від: 26.12.2025 13:17
ID: 20928569eb7b4643ae3ef5918e108fab
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 13:18
Версія документу від: 26.12.2025 13:18
ID: 11b97c922b9a4f84a9a038da826e3065
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Забезпечення виконання договору
Переможець процедури закупівлі зобов’язаний надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії.
Розмір забезпечення — 5 % від ціни договору.
Банківська гарантія надається не пізніше наступного робочого дня з дати укладення договору, має бути безумовною та безвідкличною, з грошовим покриттям, та діяти протягом усього строку дії договору з перевищенням такого строку на 7 календарних днів.
Усі вимоги до форми, строку дії, умов надання, повернення та випадків неповернення банківської гарантії визначені в розділі 9 «Забезпечення виконання зобов’язань за договором» проєкту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 7 день
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозне Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 4399: так
Вид: солодковершкове
Маса нетто від: 180 - 200 грам
Вміст жиру Очікуване значення: 82.5 відсоток
|
Дати та строки
| Дата публікації | 26.12.2025 13:18 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 26.12.2025 13:18 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02007087 |
| Юридична адреса | 54058, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Київська, будинок 1 |
