Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 20:56. Дата останніх змін - 25.12.2025 20:56

Продукти харчування:яйце куряче столове. ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-015561-a  
ID 36bdbfbc5e2248a5ba19438ea01c3c62  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-25-011719-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

трок постачання товару: – з дати підписання договору до 31.07.2026року (включно). Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. Місце постачання товару: датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 32331, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. ШевченкаТараса, буд 43.. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника. На момент поставки Товару Постачальник надає видаткову накладну, документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за фактом його постачання, згідно накладної, в якій вказані всі реквізити впродовж 30 (тридцять) календарних днів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково, видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється за фактично поставлену кількість Товару

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто"  
Очікувана вартість закупівлі 405`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 1 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)
Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. ШевченкаТараса, буд 43
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.07.2026
Умови поставки: трок постачання товару: – з дати підписання договору до 31.07.2026року (включно). Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. Місце постачання товару: датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 32331, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. ШевченкаТараса, буд 43.. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника. На момент поставки Товару Постачальник надає видаткову накладну, документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за фактом його постачання, згідно накладної, в якій вказані всі реквізити впродовж 30 (тридцять) календарних днів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково, видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється за фактично поставлену кількість Товару
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30000 штука

Тендерна документація

Проект договору
проєкт договору яйця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 20:56
Версія документу від: 25.12.2025 20:56
ID: 575d76fee5d14166916ac1bd20e7cd39
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 20:56
Версія документу від: 25.12.2025 20:56
ID: a80b8245ab3b44cfafa11e3ee07ea40f

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Постачальник повинен надати письмове підтвердження Забезпечення виконання договору про закупівлю (документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути надано у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою (у разі використання у своїй господарській діяльності печатки) Постачальника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Покупця, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору) Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Яйце куряче столове, категорія Відбірні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Категорія: Відбірні (xl)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Маса одного яйця: 73 г і більше
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Відповідність ДСТУ 5028 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 25.12.2025 20:56  
Початок періоду прийому пропозицій 25.12.2025 20:56  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23354172  
Юридична адреса Україна, Донецька область, с. Соснове