Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 17:45. Дата останніх змін - 25.12.2025 17:57

Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-014284-a  
ID 170508c849324ebd8043be8e9d0eb86c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-000112-a  
Очікувана вартість закупівлі
5`094.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника фінансове управління Енергодарської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 5`094.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
25.12.25

Специфікація закупівлі

1)
блок для записів 75*75мм
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
2)
блок для записів клейкий
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
3)
стікери-закладки кольорові
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
4)
зошит офісний 48арк
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
5)
планінг офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 17:55
Версія документу від: 25.12.2025 17:55
ID: bb0233876e4e48e5b1a5d3b556d2492a

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника фінансове управління Енергодарської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05397077  
Юридична адреса 71502, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, вулиця Курчатова будинок 11  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`094.00
Гривня без ПДВ
Переможець
25.12.2025 17:47

Укладені договори

Номер договору
8
Дата підписання
23.12.2025
Дата початку дії
23.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
5`094.00 Гривня без ПДВ