Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 17:09. Дата останніх змін - 25.12.2025 17:09

Печатки, штампи

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-013853-a  
ID beab45dfb8574468a47ef88ce20b2ab5  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-25-015332-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`070.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УДКСУ В ОВРУЦЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 2`070.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
25.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Печатка Д 45
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 350 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Штамп 55*38
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 250 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
3)
Штамп 67*20
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 240 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
4)
Штамп 68*29
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 250 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 17:09
Версія документу від: 25.12.2025 17:09
ID: a6993d66dd234d5fb1a2f3138c89366f

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УДКСУ В ОВРУЦЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37940663  
Юридична адреса 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`070.00
Гривня без ПДВ
Переможець
25.12.2025 17:08

Укладені договори

Номер договору
24122510
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`070.00 Гривня без ПДВ