Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 17:09. Дата останніх змін - 25.12.2025 17:09
Печатки, штампи
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-25-013853-a | |
| ID | beab45dfb8574468a47ef88ce20b2ab5 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-25-015332-a |
Очікувана вартість закупівлі
2`070.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | УДКСУ В ОВРУЦЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 2`070.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
25.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Печатка Д 45
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 350 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 2) |
Штамп 55*38
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 250 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 3) |
Штамп 67*20
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 240 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 4) |
Штамп 68*29
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 250 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 17:09
Версія документу від: 25.12.2025 17:09
ID: a6993d66dd234d5fb1a2f3138c89366f
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | УДКСУ В ОВРУЦЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37940663 |
| Юридична адреса | 11101, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса , 24 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
24122510
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`070.00 Гривня без ПДВ
