Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 16:36. Дата останніх змін - 25.12.2025 16:36
ДК 021:2015-33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (33761000-2 Туалетний папір)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-25-013260-a | |
| ID | b429609d185d4bdfb4a272a0cd862154 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-25-014774-a |
Очікувана вартість закупівлі
25`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Технічні та якісні характеристики: Параметри відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу. 2.Товар, що постачається повинен відповідати медико-технічним та якісним характеристикам, що визначені у Додатку 1 до Договору (Специфікація). 3.Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою. Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в реквізитах Договору. 4. Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця за кінцевим місцем призначення Покупця (м. Київ, вул. Вишгородська,54-А. 5.Постачання Товару (склад) та навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва | |
| Очікувана вартість закупівлі | 25`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки Товару. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 5 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Туалетний папір
Класифікація за ДК 021:2015: 33761000-2 - Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04114, Україна, м. Київ, Україна, 04202, місто Київ, пр.Литовський, будинок 8 Фактична адреса: 04114 м.Київ, вул Вишгородська,54-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05.01.2026 - 12.01.2026
Умови поставки: Технічні та якісні характеристики: Параметри відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу.
2.Товар, що постачається повинен відповідати медико-технічним та якісним характеристикам, що визначені у Додатку 1 до Договору (Специфікація).
3.Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою. Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в реквізитах Договору.
4. Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця за кінцевим місцем призначення Покупця (м. Київ, вул. Вишгородська,54-А.
5.Постачання Товару (склад) та навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір_Центр первинної медицини_папір ДЖАМБО.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:34
Версія документу від: 25.12.2025 16:34
ID: ff787ab6a52f467da290f25982072a4a
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:36
Версія документу від: 25.12.2025 16:36
ID: 013957af1707449eab078288b69b9805
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип рулону: jumbo
Тип: Рулон
Матеріал основи: Целюлоза
Відповідність ДСТУ 8862:2019
Можливість відриву (перфорація)
Кількість шарів від: 2 - 2 штука
Довжина рулону Мінімальне значення: 100 метр
Розмір гільзи від: 6 - 6 сантиметр
Наявність втулки (гільзи)
Кіькість аркушів (відривів) Мінімальне значення: 800 штука
Щільність Мінімальне значення: 40 грам на квадратний метр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 25.12.2025 16:36 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 25.12.2025 16:36 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.12.2025 00:30 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 23379143 |
| Юридична адреса | 04202, Україна, Київська область, Київ, проспект Литовський, буд 8 |
