Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 16:27. Дата останніх змін - 25.12.2025 16:27
ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-25-013061-a | |
| ID | 5196abced273460ea3682a48a5b3fac7 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-25-013516-a |
Очікувана вартість закупівлі
928`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка Товару здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 12.00 години, відповідно до заявок Замовника (сир кисломолочний орієнтовно 3 рази на тиждень, сир твердий орієнтовно 1 раз на тиждень), за адресами: 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1; 04114, м. Київ, вул. Вишгородська, 85-А.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 928`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар згідно Специфікації до цього Договору, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцять) календарних днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної. Розрахунок за товар, вказаний в Договорі , здійснюється відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів, за умови отримання Покупцем відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар, вказаний в пункті 1.1. цього Договору, здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати товару на свій реєстраційний рахунок. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Сир кисломолочний 9%, фасування 180-250г
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 30.06.2026
Умови поставки: Поставка Товару здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 12.00 години, відповідно до заявок Замовника (сир кисломолочний орієнтовно 3 рази на тиждень, сир твердий орієнтовно 1 раз на тиждень), за адресами: 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1; 04114, м. Київ, вул. Вишгородська, 85-А.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3300 кілограм
|
| 2) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 30.06.2026
Умови поставки: Поставка Товару здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 12.00 години, відповідно до заявок Замовника (сир кисломолочний орієнтовно 3 рази на тиждень, сир твердий орієнтовно 1 раз на тиждень), за адресами: 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1; 04114, м. Київ, вул. Вишгородська, 85-А.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1100 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект Договору поставки Продуктів 12.2025 (ЗЦП).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:23
Версія документу від: 25.12.2025 16:23
ID: 5f5eeab2948842a0bc3d9b0bcc4a882b
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:27
Версія документу від: 25.12.2025 16:27
ID: f7c793d39055464384da51785fa7c943
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 4554: так
Добавки: ні
Маса нетто від: 180 - 250 грам
Масова частка жиру Очікуване значення: 9 відсоток
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Добавки: без добавок
Масова частка жиру від: 50 - 50 відсоток
|
Дати та строки
| Дата публікації | 25.12.2025 16:27 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 25.12.2025 16:27 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.12.2025 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08735882 |
| Юридична адреса | 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1 |
