Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 16:19. Дата останніх змін - 25.12.2025 16:19

Тушка куряча (потрош) охолоджена код ДК 021-2015: 15110000-2 – М’ясо -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-012942-a  
ID a4abc58dbe6c45f4982d403e6fb6fcc0  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару за цим Договором здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Покупця протягом двох календарних днів з моменту надання заявки, за адресою 40031, м.Суми, вул.Сумської тероборони, 22. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Покупцем. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника виключно спеціалізованими автомобілями із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення (склад замовника) здійснюється Постачальником і входить до ціни товару. Всі працівники Постачальника, які мають відношення до постачання продуктів харчування, повинні мати особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Товар, що поставляється за цим Договором, повинен супроводжуватись наступними документами: - накладною; - посвідченням про якість чи декларацією виробника; - іншими документами на вимогу Покупця що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 10 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня"  
Очікувана вартість закупівлі 300`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня