Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 16:11. Дата останніх змін - 25.12.2025 16:11

Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-012532-a  
ID bd41d4b70dc94a77a7890da17ace6f3b  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-25-013816-a  
Очікувана вартість закупівлі
178`367.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника РІВНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ''КОЛЕГІУМ'' РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 178`367.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відсутність конкуренції з технічних причин  
Обгрунтування Пунктом 3 7 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначається Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до пункту 3 7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Кабінет Міністрів України постановою від 12.10.2022 № 1178 затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими Особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими Особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих Особливостей). Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими Особливостями. Замовники здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими Особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених Особливостями (п. 10 Особливостей). Згідно пп.5 п. 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до річного плану закупівель у Замовника є потреба в закупівлі послуг з організації харчування учнів пільгових категорій (код за ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з готування їжі) на суму 178367,00 грн. Відповідальність за організацію харчування учнів у закладах освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності, додержання вимог санітарного законодавства, законодавства про безпечність та якість харчових продуктів покладається на засновників та керівників закладів освіти. Норми та порядок організації харчування учнів у закладах освіти встановлюються Кабінетом Міністрів України (ч.7 ст. 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту»). Згідно з Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305, організація харчування у закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку здійснюється з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв здійснюється з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) (пункт 13 Порядку). Способами організації харчування є: 1) приготування та реалізація готових страв закладом освіти та закладом оздоровлення та відпочинку самостійно (працівниками, що входять до штатного розпису закладу); 2) організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг). У такому разі штат їдальні (харчоблоку), буфету не належить до штатного розпису відповідного закладу. Згідно штатного розпису, у Замовника відсутні працівники, які можуть здійснювати приготування готових страв. Водночас, відповідно за Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 03.10.2019 №157-ІХ, Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 №483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна», приміщення харчоблоків Рівненського ліцею «Колегіум» Рівненської міської ради (далі – Майно) за результатами електронних аукціонів були передані в оренду ФОП Земляк Євгенії Петрівні (РНОКПП 2578607685) строком на 5 років, а саме: 1) частина нежитлового приміщення (харчоблок) площею 51,7 кв.м, що розташоване за адресою м. Рівне, вул. Шевченка, 103 (номер аукціону LLE001-UA-20210728-09036, договір оренди нерухомого майна, що належить територіальній громаді міста Рівного № 1 від 10.09.2021 р.) 2) частина нежитлового приміщення (харчоблок) площею 43,2 кв.м, що розташоване за адресою м. Рівне, вул. Пересопницька, 93 (номер аукціону LLE001-UA-20210728-79189, договір оренди нерухомого майна, що належить територіальній громаді міста Рівного № 2 від 10.09.2021 р.) Харчоблоки, що передані в оренду, відповідно до вказаних Договорів можуть бути використані Орендарем лише з метою розміщення закладу харчування, їдальні, буфету (надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо установами або закладами, визначеними у п.29 Порядку, і які є пов’язаними із забезпеченням або обслуговуванням діяльності такої установи). Згідно умов договорів оренди, майно не може бути передано в суборенду. Передача харчоблоків у строкове платне користування орендарю засвідчена актами приймання-передачі в оренду нерухомого приміщення, що належить до власності Рівненської територіальної громади в особі Рівненської міської ради № 1 від 10.09.2021 р. та № 2 від 10.09.2021 р. Крім того, у відповідності до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР (зі змінами) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам», для надання послуг з організації шкільного харчування Рівненським міським управлінням ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області проведено державну реєстрацію стаціонарних потужностей (їдалень) Рівненського ліцею «Колегіум» Рівненської міської ради ФОП Земляк Є.П. та присвоєно реєстраційні номери r-UA-17-18-1307 та r-UA-17-18-1308. На підставі викладеного, враховуючи те, що приміщення харчоблоків передано в оренду суб’єкту господарювання ФОП Земляк Євгенії Петрівні, Замовник не може з технічних підстав укласти договір про надання послуг з організації харчування учнів пільгових (ДК 021:2015 - 55321000-6 Послуги з готування їжі) з іншим суб’єктом господарювання. Такий договір може бути укладено лише з ФОП Земляк Євгенія Петрівна. Враховуючи зазначене, на підставі пп. 5 п. 13 Особливостей, Замовник може здійснити закупівлю послуг з організації харчування учнів пільгових категорій (ДК 021:2015 - 55321000- 6 Послуги з готування їжі) без застосування процедури відкритих торгів, уклавши договір про закупівлю без використання електронної системи.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
25.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
25.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Шевченка, 103
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 послуга

Тендерна документація

Технічний опис предмету закупівлі
Обгрунтування_пільговики.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: 2421c0b5ee3b478d9fdb0c143d13d156
Технічний опис предмету закупівлі
витяг ЄДР Земляк NEW.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: 0e97607d9d884079997d5a765fdb7803
Технічний опис предмету закупівлі
Акт передачі 1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: e071bc8697db4e829198d5895120a84f
Технічний опис предмету закупівлі
виписка Колегіум.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: 7caa23e89fcb4ae89f4da9a0afabbbc7
Технічний опис предмету закупівлі
витяг Земляк.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: 516f320c9b934ec590324f5669c2d635
Технічний опис предмету закупівлі
Рішення про зміну типу і назви закладу.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: 6832e818beea456284fa95ce88f86867
Технічний опис предмету закупівлі
акт передачі 2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: b603b95a0ba64bf898a598cee24b9cbc
Технічний опис предмету закупівлі
договір оренди 2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: 84f320bd74de42cca9505b7565678e33
Технічний опис предмету закупівлі
Рішення про реєстрацію потужностей.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:01
Версія документу від: 25.12.2025 16:01
ID: 0241952e271a4f4db72f0d3295beccf7
Нетипізований документ
Договір оренди 1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:09
Версія документу від: 25.12.2025 16:09
ID: 1ef300e7b70e4fed90ba11be6ba0274b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:11
Версія документу від: 25.12.2025 16:11
ID: f02806e0c33046ec9517bd7133808a58

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника РІВНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ''КОЛЕГІУМ'' РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22574084  
Юридична адреса 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 103  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
178`367.00
Гривня без ПДВ
Переможець
25.12.2025 16:11

Укладені договори

Номер договору
7
Дата підписання
24.12.2025
Дата початку дії
01.11.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
178`367.00 Гривня без ПДВ