Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 14:44. Дата останніх змін - 25.12.2025 14:44

ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (М'якоть без кістки яловича, охолоджена - ДК 021:2015:15111100-0 Яловичина; М'якоть без кістки свинна, охолоджена - ДК021:2015: 15113000-3 Свинина; Філе індички, охолоджене – ДК 021:2015:15112120-3 Індичатина; Філе куряче, охолоджене – ДК021:2015:15112130-6 Курятина)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-010208-a  
ID 10ebd86464c7480cba7728a2e5c824f5  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-25-009926-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год. Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. Строк поставки Товару: з дати укладення Договору до 28.02.2026 року. Орієнтовний термін постачання, за необхідності, може бути продовжено, в залежності від фактичної потреби Замовника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 117`683.67 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Яловичина
Класифікація за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Умови поставки: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год. Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. Строк поставки Товару: з дати укладення Договору до 28.02.2026 року. Орієнтовний термін постачання, за необхідності, може бути продовжено, в залежності від фактичної потреби Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 85 кілограм
2)
Свинина
Класифікація за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Умови поставки: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год. Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. Строк поставки Товару: з дати укладення Договору до 28.02.2026 року. Орієнтовний термін постачання, за необхідності, може бути продовжено, в залежності від фактичної потреби Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 кілограм
3)
М‘ясо індички
Класифікація за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Умови поставки: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год. Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. Строк поставки Товару: з дати укладення Договору до 28.02.2026 року. Орієнтовний термін постачання, за необхідності, може бути продовжено, в залежності від фактичної потреби Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 110 кілограм
4)
Курятина
Класифікація за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Умови поставки: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год. Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. Строк поставки Товару: з дати укладення Договору до 28.02.2026 року. Орієнтовний термін постачання, за необхідності, може бути продовжено, в залежності від фактичної потреби Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 225 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
договір Мясо.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 14:37
Версія документу від: 25.12.2025 14:37
ID: c37c6218e174424e9d8e60928055313d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 14:43
Версія документу від: 25.12.2025 14:43
ID: 838f2c4d7da040fd86d3ce9eae971d24

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Яловичина
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність стандарту: ДСТУ 4589
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Термічний стан: охолоджене
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Частина: м'якоть без кістки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Вид: яловичина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Свинина
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать: ДСТУ 4590
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Термічний стан: охолоджене
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Частина: м'якоть без кістки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі М‘ясо індички
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 3143 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Термічний стан: охолоджене
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Частина: філе
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Курятина
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Категорія: перша
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Наявність кісток Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
З шкірою Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Відповідність ДСТУ 3143 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Термічний стан: охолоджене
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Частина: філе
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 25.12.2025 14:44  
Початок періоду прийому пропозицій 25.12.2025 14:44  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.12.2025 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42732411  
Юридична адреса 38751, Україна, Полтавська область, с. Розсошенці, вул. Перспективна, буд. 13