Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 23:54. Дата останніх змін - 24.12.2025 23:54

Виконання додаткових робіт на Об’єктах будівництва Вінницької області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-020560-a  
ID 9bb34d19120244c99d33ee19d0cae90b  
Очікувана вартість закупівлі
142`089.37 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ  
Очікувана вартість закупівлі 142`089.37 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до п.п. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дп правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі - Особливості) Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей - п.п. 8 п. 13 Особливостей, а саме: «у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі». Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до п.п. 8 п. 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до п. 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Дані Особливості Кабінет Міністрів України затвердив постановою від 12.10.2022 року за № 1178. З огляду на це сьогодні замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом (п. 3 Особливостей). Відповідно до п. 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822. П. 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. П.п. 8 п. 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХБУД» 03.10.2025 року був укладений договір №10252 на суму 1 451 217,13 грн. (ID закупівлі: UA-2025-08-27-011859-a) на виконання робіт по Об’єкту «Капітальний ремонт (відновлювальні роботи) дорожнього покриття біля будівлі №_____ _____ _____ №_____». Натомість є необхідність додаткових робіт, а саме: улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебеневої суміші та улаштування покриття ТИП 2. При цьому такі аспекти, як експлуатація даного покриття особовим складом під час сукупності таких обставин, як наявність воєнного стану, опалювального сезону року, період дощових та снігових опадів, низьких температур, шквалистих вітрів вказують на наявність нагальної потреби в закупівлі: «Капітальний ремонт (відновлювальні роботи) дорожнього покриття біля будівлі №______ _______ ______ №______ (коригування)», а врахування тих обставин, що даний підрядник вже проводив подібні роботи на даному об’єкті, а додаткові роботи пов’язані з предметом закупівлі основного договору, і виконання вищезазначених додаткових робіт необхідне для завершення Об’єкту - дає змогу підряднику зекономити кошти та час ремонту, оптимізувавши власні зусилля, засоби та трудові ресурси. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за п.п. 8 п. 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до п. 13 Особливостей у вигляді даного файлу «Обґрунтування закупівлі…». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Тендерна документація на закупівлю за ID: UA-2025-08-27-011859-a; 2. Доповідна/рапорт підрядника, що виконував основні роботи; 3. Службова/рапорт начальника ГКР КЕВ м. Вінниця.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
24.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
24.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня