Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 14:31. Дата останніх змін - 24.12.2025 14:31

Матеріали: контейнер 17л; контейнер 12,5л; контейнер 23л; туалетний комплект Солопласт ААН-02; змішувач для мийки PLAMIX OSCAR-011; змішувач для мийки; поплавок нижній підв. PLAMIX Kub-001; таз 18л низький; щітка 01 177; щітка леон; черенок на щітку з різьбою 1,5м; віяло пластикове середнє ABS; відро господ. з металевою ручкою 10л; анкер гачок 08х100мм; швидкий монтаж 08х100мм; швидкий монтаж 06х80мм -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-013430-a  
ID bec374dbc85e40029131881742a7d63f  
Очікувана вартість закупівлі
785.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Берестинської міської ради"  
Очікувана вартість закупівлі 785.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
24.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
24.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня