Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 13:09. Дата останніх змін - 24.12.2025 13:26

Марки поштові

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-010664-a  
ID e21bb55486a14b8f95b092c8f632dc92  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-009210-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`861`600.37 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління ДПС у Запорізькій області  
Очікувана вартість закупівлі 1`861`600.37 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Відповідно до Довідки про зміни до кошторису на 2025 рік №308 від 22.12.2025 існує потреба у здійсненні закупівлі. Враховуючи строки проведення процедури закупівлі шляхом застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та терміни публікації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон № 922-VIII), виникає наступний алгоритм: 1. Направлення пропозицій щодо внесення змін до Річного плану закупівель ДПС України з подальшим погодженням та оприлюдненням в електронній системі закупівель (1-3 дні); 2. Оприлюднення оголошення та тендерної документації через авторизований електронний майданчик на закупівлю товару не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій згідно пункту 24 Особливостей (7 днів ); 3. Розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції після протоколу розкриття тендерних пропозицій, що формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій. Згідно статті 10 Закону № 922-VIII «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» (1-5 дні); 4. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель та згідно пункту 29 Особливостей «з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» (5 днів); 5. Реєстрація бюджетних зобов’язань за договором в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Запорізькій області (1 день); Тобто, проведення процедури з реєстрацією договору складає мінімально 17 днів та не розраховано на більше ніж один учасник, запитання/роз’яснення до тендерної документації, аномально низьку ціну тощо. Крім того, для виконання договору та отримання товару необхідно передбачити в умовах договору терміни поставки товару та час на розрахунки з контрагентом. Таким чином, навіть якщо уповноважена особа з питань проведення закупівлі Головного управління ДПС у Запорізькій області та посадові особи (ініціатори проведення закупівлі та юридичний, бухгалтерський відділи з питань погодження) будуть розглядати/готувати документи в найкоротші терміни, передбачити перебіг відкритих торгів неможливо. Тобто у разі проведення конкурентної процедури закупівлі, замовник не встигне завершити її та отримати товар до кінця бюджетного року (2025). З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
24.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
24.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Марки поштові
Класифікація за ДК 021:2015: 22410000-7 - Марки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Соборний, 166
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 93080 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 13:23
Версія документу від: 24.12.2025 13:23
ID: ad7558460a404c4c95cab89c5081b026

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління ДПС у Запорізькій області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44118663  
Юридична адреса 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний 166  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
221225-13
Дата підписання
23.12.2025
Дата початку дії
23.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`861`600.37 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`551`333.64 Гривня