Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 21:27. Дата останніх змін - 24.12.2025 12:13
ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія для корпусів -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-23-023758-a | |
| ID | 0deffa333b3d4241b4bf14d8ba69145f |
Загальна очікувана вартість закупівлі
9`850`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Січень-грудень 2026 р.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Національний університет Києво-Могилянська академія | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 9`850`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
23.12.25
Період уточнень
до 28.12.25
Період оскаржень
до 28.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
31.12.25
24.12.2025, 12:11
просимо переглянути вимоги тендерної документації в частині необхідності надання персональних даних, які не впливають на кваліфікаційні критерії учасника та не мають законодавчого підґрунтя.
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! У зв’язку з тим, що у складі тендерної документації передбачено вимогу надати в складі пропозиції згоду (лист у довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, яка підписала документи пропозиції, звертаємо увагу на таке. Відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про інформацію», персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У пункті 9 Додатку № 1 до тендерної документації міститься саме така інформація, що дозволяє ідентифікувати фізичну особу, а відтак підпадає під визначення персональних даних. Згідно зі статтею 11 Закону України «Про інформацію» та статтею 6 Закону України «Про захист персональних даних», збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про фізичну особу допускається лише за наявності її згоди, окрім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту чи захисту прав людини. Крім того, відповідно до статті 32 Конституції України, ніхто не може зазнавати втручання в особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених законом. У разі відсутності законної підстави для вимоги персональних даних їх обробка є незаконною. Згідно зі статтею 182 Кримінального кодексу України, незаконне збирання, зберігання, використання або поширення конфіденційної інформації про особу тягне за собою кримінальну відповідальність. Також звертаємо увагу, що повноваження керівника юридичної особи можуть бути підтверджені відповідними організаційними документами (статут, наказ про призначення, протокол зборів учасників тощо), що передбачено пунктом 8 Додатку № 1 до тендерної документації. Отже, вимога щодо надання згоди (листа) на обробку персональних даних посадової особи учасника не має правового обґрунтування та порушує норми чинного законодавства. Крім цього, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями здійснення публічних закупівель, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, не передбачено обов’язку учасників надавати згоду на обробку персональних даних посадової особи, що підписує документи пропозиції. На підставі викладеного просимо переглянути вимоги тендерної документації в частині необхідності надання персональних даних, які не впливають на кваліфікаційні критерії учасника та не мають законодавчого підґрунтя.
24.12.2025, 12:13
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити дискримінаційну вимогу
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Відповідно Додатку № 7 до тендерної документації встановлено вимогу: «-лист-згоду на обробку персональних даних згідно форми Додатку 5 до тендерної документації (надається на осіб, які уповноважені на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю)». Згідно з частиною першою статті 11 Закону України «Про інформацію», персональні дані — це відомості або сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 6 Закону України «Про захист персональних даних», обробка персональних даних допускається лише для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, прямо передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Разом із тим, частина четверта статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та пропорційності вимог. Таким чином, встановлення вимоги про обов’язкове надання згоди на обробку персональних даних без належного правового обґрунтування суперечить зазначеному принципу та може бути розцінене як дискримінаційна умова участі у процедурі закупівлі. Звертаємо увагу, що повноваження керівника (підписанта документів пропозиції) юридичної особи вже підтверджуються відповідними установчими та розпорядчими документами (статутом, наказом про призначення, протоколом загальних зборів учасників тощо), що передбачено пунктом 8 Додатку № 1 до тендерної документації. Отже, вимога про надання окремої згоди на обробку персональних даних посадової особи є надмірною, неправомірною та такою, що дублює вже надані документи, чим порушує принцип пропорційності та економії процедур закупівлі. Додатково зазначаємо, що інформація про керівника юридичної особи є відкритою та загальнодоступною через Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Таким чином, обробка персональних даних у межах цієї інформації вже здійснюється на законних підставах, і вимога окремої письмової згоди не має правової необхідності. Також слід врахувати, що після розкриття тендерних пропозицій усі подані документи стають публічно доступними в електронній системі закупівель, що створює ризик неправомірного розповсюдження персональних даних. Таке розповсюдження може призвести до порушення вимог статей 6, 8 та 14 Закону України «Про захист персональних даних», а також статті 32 Конституції України, яка гарантує кожному право на невтручання у його особисте і сімейне життя. З огляду на викладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про захист персональних даних», а також Особливостями здійснення публічних закупівель, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити з її змісту вимогу щодо обов’язкового надання листа-згоди на обробку персональних даних посадової особи учасника, оскільки така вимога є юридично необґрунтованою, не стосується предмета закупівлі та не має правової підстави.