Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 20:54. Дата останніх змін - 23.12.2025 20:55
Лісозаготівельні послуги (Дубенське надлісництво)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-23-023517-a | |
| ID | 7ea3321c69794f95bb8fa714ef56d11f | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-23-025409-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
21`348`150.40 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі (в залежності від кількості обраних лотів) становить 4080.00 - 8160.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 21`348`150.40 Гривня (без ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 426`963.01 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
23.12.25
Період уточнень
до 28.12.25
Період оскаржень
до 28.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
01.01.26
Специфікація закупівлі
Лот №1. Лот 1: Лісозаготівельні послуги (Дубенське надлісництво) в обсязі 22 540 м3
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 11`102`435.40 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 55`512.18 Гривня | |
| Електронна банківська гарантія | 222`048.71 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 01.01.2026 14:02 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Дата виставлення рахунку | |
| Опис | Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, за умови відсутності претензій зі сторони Замовника. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 25 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Послуги з заготівлі ліквідної деревини на РГК та ССР суцільнолісосічних рубках в сортиментах
Класифікація за ДК 021:2015: 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18200 метр кубічний
|
| 2) |
Послуги з трелювання ліквідної деревини на РГК та ССР суцільнолісосічних рубках в сортиментах
Класифікація за ДК 021:2015: 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18200 метр кубічний
|
| 3) |
Послуги з заготівлі ліквідної деревини на РФіОЛ суцільнолісосічних рубках в сортиментах
Класифікація за ДК 021:2015: 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4340 метр кубічний
|
| 4) |
Послуги з трелювання ліквідної деревини на РФіОЛ суцільнолісосічних рубках в сортиментах
Класифікація за ДК 021:2015: 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4340 метр кубічний
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація Дубенське надлісництво.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:54
Версія документу від: 23.12.2025 20:54
ID: 1ec97b1c302348dc9746826990aa1852
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 6. Розрахунок.xlsx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:54
Версія документу від: 23.12.2025 20:54
ID: 8425a844e6274de385001e0fe23b0525
|
![]() |
Проект договору
Додаток 5 Проєкт договору.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:54
Версія документу від: 23.12.2025 20:54
ID: b05bf61292be49b693b671d1076a7287
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:55
Версія документу від: 23.12.2025 20:55
ID: ca4eb947027d4a4e85c509f360fd4ddb
|
Лот №2. Лот 2. Лісозаготівельні послуги (Дубенське надлісництво) в обсязі 20 000 м3
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 10`245`715.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 51`228.58 Гривня | |
| Електронна банківська гарантія | 204`914.30 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 01.01.2026 15:31 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Дата виставлення рахунку | |
| Опис | Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, за умови відсутності претензій зі сторони Замовника. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 25 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Послуги з заготівлі ліквідної деревини на РГК та ССР суцільнолісосічних рубках в сортиментах
Класифікація за ДК 021:2015: 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13100 метр кубічний
|
| 2) |
Послуги з трелювання ліквідної деревини на РГК та ССР суцільнолісосічних рубках в сортиментах
Класифікація за ДК 021:2015: 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13100 метр кубічний
|
| 3) |
Послуги з заготівлі ліквідної деревини на РФіОЛ суцільнолісосічних рубках в сортиментах
Класифікація за ДК 021:2015: 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6900 метр кубічний
|
| 4) |
Послуги з трелювання ліквідної деревини на РФіОЛ суцільнолісосічних рубках в сортиментах
Класифікація за ДК 021:2015: 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6900 метр кубічний
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація Дубенське надлісництво.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:54
Версія документу від: 23.12.2025 20:54
ID: 1ec97b1c302348dc9746826990aa1852
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 6. Розрахунок.xlsx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:54
Версія документу від: 23.12.2025 20:54
ID: 8425a844e6274de385001e0fe23b0525
|
![]() |
Проект договору
Додаток 5 Проєкт договору.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:54
Версія документу від: 23.12.2025 20:54
ID: b05bf61292be49b693b671d1076a7287
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:55
Версія документу від: 23.12.2025 20:55
ID: ca4eb947027d4a4e85c509f360fd4ddb
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі Очікуване значення: 2 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма банківської гарантії наведена у додатку 3 до тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 222048,71 грн. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії.
|
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Посилання на законодавство
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Довідка. Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації. 3. На відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника: - техніка задіяна на трелюванні деревини та/або збиранні лісопродукції та переміщенні на верхній склад – не менше _3_ шт., - бензопили – не менше _6_ шт., - мотокоси – не менше _1_ шт.. або лісозаготівельний комплекс в складі: - харвестер лісозаготівельний/лісозаготівельний комбайн з розрахунку не більше 175 м3 заготівлі на 1 робочу зміну/350 м3 заготівлі на 2 робочих зміни, - мотокоси – не менше _1_ шт.. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за зразком: № Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (для автомобілів, тракторів, харвестерів причепів також зазначити державний реєстраційний номер) Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначаються реквізити документів щодо належності відповідно до графи 4 таблиці (також зазначається: для обладнання – дата та номер інвентарної картки/ договору про придбання обладнання та підтверджуючих документів до договору про передачу/отримання обладнання/ реквізити оборотно-сальдових відомостей; для автомобілів, тракторів, харвестерів, причепів та ін. - дата, серія та номер свідоцтва про реєстрацію). - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (бензопили, мотокоси), що знаходиться на балансі та/або договір(ори) купівлі продажу та підтверджуючі документи до договору про передачу/отримання обладнання та/або копії оборотно-сальдових відомостей; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора). Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або інші документи визначені законодавством України. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора). - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (бензопили, мотокоси), що знаходиться на балансі та/або договір(ори) купівлі продажу та підтверджуючі документи до договору про передачу/отримання обладнання та/або копії оборотно-сальдових відомостей. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання (в разі залучення субпідрядників також надаються копії дозволів субпідрядників на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання).
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Довідка. Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації. 4. На відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для проведення лісосічних робіт: - трактористи/ машиністи/ оператори спеціалізованих машин/ водії вантажних транспортних засобів – не менше _3_ чол.; - вальники лісу 6 розряду/лісоруби 6 розряду – не менше _3_ чол.; - вальники лісу не нижче 4 розряду/лісоруби не нижче 4 розряду – не менше _3_ чол.; - вальники лісу/лісоруби та/або помічники вальників лісу/лісорубів та/або підсобні різноробочі робітники – не менше _3_ чол. або в разі використання лісозаготівельних комплексів: - водії/оператори харвестера/трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів – відповідно до кількості заявленої техніки та змінності роботи. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за зразком: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/ співвиконавця/працівник за цивільно-правовим договором/тощо Назва та реквізити наданого документа, яким підтверджується належне оформлення трудових/цивільно-правових відносин Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація 1 2 3 4 5 6 - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу; у довідці зазначається реєстраційний номер; номер, дата відповідного запису/наказу), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС (у довідці зазначається реєстраційна дата повідомлення, реєстраційні дата та номер квитанції №2), або - копії наказів про прийняття на роботу або переведення (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного наказу), або - наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного наказу), або - трудові договори (у разі наявності) (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного договору), або - цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю разом з листами-згодами про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі. Такі цивільно-правові угоди повинні бути дійсними на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідної угоди). - копії посвідчень водіїв/машиністів/операторів/трактористів відповідно до наданого переліку транспортних засобів та обладнання (в довідці зазначається назва документу, серія реєстраційний номер та дата). - копії посвідчень вальників лісу /лісорубів відповідного розряду (в довідці зазначається назва документу, реєстраційні номер та дата (за наявності)). Якщо працівники задіяні на інших правових підставах (в т.ч. субпідряд), то учасником додатково подаються копії договорів, що підтверджують такі правові відносини.
|
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі Очікуване значення: 2 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма банківської гарантії наведена у додатку 3 до тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 204 914.30 грн. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії.
|
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Посилання на законодавство
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Довідка. Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації. 3. На відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника: - техніка задіяна на трелюванні деревини та/або збиранні лісопродукції та переміщенні на верхній склад – не менше _3_ шт., - бензопили – не менше _6_ шт., - мотокоси – не менше _1_ шт.. або лісозаготівельний комплекс в складі: - харвестер лісозаготівельний/лісозаготівельний комбайн з розрахунку не більше 175 м3 заготівлі на 1 робочу зміну/350 м3 заготівлі на 2 робочих зміни, - мотокоси – не менше _1_ шт.. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за зразком: № Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (для автомобілів, тракторів, харвестерів причепів також зазначити державний реєстраційний номер) Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначаються реквізити документів щодо належності відповідно до графи 4 таблиці (також зазначається: для обладнання – дата та номер інвентарної картки/ договору про придбання обладнання та підтверджуючих документів до договору про передачу/отримання обладнання/ реквізити оборотно-сальдових відомостей; для автомобілів, тракторів, харвестерів, причепів та ін. - дата, серія та номер свідоцтва про реєстрацію). - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (бензопили, мотокоси), що знаходиться на балансі та/або договір(ори) купівлі продажу та підтверджуючі документи до договору про передачу/отримання обладнання та/або копії оборотно-сальдових відомостей; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора). Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або інші документи визначені законодавством України. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора). - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (бензопили, мотокоси), що знаходиться на балансі та/або договір(ори) купівлі продажу та підтверджуючі документи до договору про передачу/отримання обладнання та/або копії оборотно-сальдових відомостей. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання (в разі залучення субпідрядників також надаються копії дозволів субпідрядників на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання).
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Довідка. Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації. 4. На відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для проведення лісосічних робіт: - трактористи/ машиністи/ оператори спеціалізованих машин/ водії вантажних транспортних засобів – не менше _3_ чол.; - вальники лісу 6 розряду/лісоруби 6 розряду – не менше _3_ чол.; - вальники лісу не нижче 4 розряду/лісоруби не нижче 4 розряду – не менше _3_ чол.; - вальники лісу/лісоруби та/або помічники вальників лісу/лісорубів та/або підсобні різноробочі робітники – не менше _3_ чол. або в разі використання лісозаготівельних комплексів: - водії/оператори харвестера/трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів – відповідно до кількості заявленої техніки та змінності роботи. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за зразком: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/ співвиконавця/працівник за цивільно-правовим договором/тощо Назва та реквізити наданого документа, яким підтверджується належне оформлення трудових/цивільно-правових відносин Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація 1 2 3 4 5 6 - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу; у довідці зазначається реєстраційний номер; номер, дата відповідного запису/наказу), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС (у довідці зазначається реєстраційна дата повідомлення, реєстраційні дата та номер квитанції №2), або - копії наказів про прийняття на роботу або переведення (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного наказу), або - наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного наказу), або - трудові договори (у разі наявності) (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного договору), або - цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю разом з листами-згодами про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі. Такі цивільно-правові угоди повинні бути дійсними на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідної угоди). - копії посвідчень водіїв/машиністів/операторів/трактористів відповідно до наданого переліку транспортних засобів та обладнання (в довідці зазначається назва документу, серія реєстраційний номер та дата). - копії посвідчень вальників лісу /лісорубів відповідного розряду (в довідці зазначається назва документу, реєстраційні номер та дата (за наявності)). Якщо працівники задіяні на інших правових підставах (в т.ч. субпідряд), то учасником додатково подаються копії договорів, що підтверджують такі правові відносини.
|
Дати та строки
| Дата публікації | 23.12.2025 20:55 | |
| Завершення періоду уточнень | 28.12.2025 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 23.12.2025 20:54 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2025 08:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 45601597 |
| Юридична адреса | 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі, 30 |
