Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 18:10. Дата останніх змін - 23.12.2025 18:30

Капітальний ремонт пожежної сигналізації (протипожежні заходи) в приміщеннях Ліцею № 153 Шевченківського району м. Києва, Вулиця Чорновола В'ячеслава, 37, Додаткові роботи (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-022027-a  
ID bf32c24be41440bea2e86dad7bba2432  
Очікувана вартість закупівлі
290`901.85 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 290`901.85 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування Закупівля проводиться у зв’язку з необхідністю у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого надавача послуг. Початковий договір про закупівлю, на придбання робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору з Учасником було укладено у 2025 році, за результатом здійснення закупівлі за номером UA-2025-10-09-013618-a. Попередньо таку закупівлю включено до річного плану закупівель відповідно до статті 4 Закону, з ідентифікатором UA-P-2025-10-09-016180-a. З урахуванням виділених коштів Розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 08.08.2025 № 521 Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 07лютого 2025 року № 54 «Про капітальний ремонт об’єктів що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» проведено процедуру закупівлі за номером UA-2025-10-09-013618-a та укладено договір № 599 від 12.11.2025 року між управлінням освіти та ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" в рамках суми відділених бюджетних коштів на момент підписання договору. Роботи за договором від 12.11.2025 № 599 виконані у повному обсязі. Згідно розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 05.11.2025 № 745 Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 07лютого 2025 року № 54 «Про капітальний ремонт об’єктів що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації», відповідно до змін до річного розпису бюджету міста Києва, зазначених у Довідці від 15.10.2025 року № 156, на проведення робіт з «Капітального ремонту пожежної сигналізації (протипожежні заходи) в приміщеннях Ліцею № 153 Шевченківського району м. Києва, Вулиця Чорновола В'ячеслава, 37 (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» було виділено додаткові кошти у сумі 290 000,00 грн. З огляду на зазначене, в управління освіти існує необхідність та можливість в проведені закупівлі об’ємів робіт відповідно до розробленого проекту на «Капітальний ремонт пожежної сигналізації (протипожежні заходи) в приміщеннях Ліцею № 153 Шевченківського району м. Києва, Вулиця Чорновола В'ячеслава, 37 (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень/послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень/робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень (вибрати необхідне), може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Таким чином, на підставі викладеного, у замовника наявні підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, за умови дотримання положень підпункту 8 пункту 13 Особливостей.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
23.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня