Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 16:05. Дата останніх змін - 23.12.2025 16:05

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, а саме: заправка, відновлення картриджів Замовника, технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-018358-a  
ID 3c7a9d91d86a45fbbd2ab5f0f37d12b6  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 600`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
23.12.25
Період уточнень
до 28.12.25
Період оскаржень
до 28.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
01.01.26