Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 15:58. Дата останніх змін - 23.12.2025 15:58

Канцтовари (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-017948-a  
ID b4ceea6d565840b8a3b11ca44ce3d2d0  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-022299-a  
Очікувана вартість закупівлі
6`078.84 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "АВАНГАРД" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 6`078.84 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, Прилиманське, вул.Центральна120
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
2)
Комплект чорнил для Epson L3100
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, Прилиманське, вул.Центральна120
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
3)
Ручка кулькова Flair
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, Прилиманське, вул.Центральна120
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 24 штука
4)
Файн-конверт А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, Прилиманське, вул.Центральна120
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 пачка

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 15:58
Версія документу від: 23.12.2025 15:58
ID: f42af59dd468454e82bf3df98ba2bc1c

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "АВАНГАРД" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41999000  
Юридична адреса 67820, Україна, Одеська область, Одеський р-н., с. Прилиманське, вул. Центральна, буд. 120  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
63631
Дата підписання
22.12.2025
Дата початку дії
22.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
6`078.84 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
5`065.70 Гривня